جمعه ۱۳ دی ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشکل نرم‌افزاری، دستگاه پخش موسیقی Zune مایکروسافت را با مشکل روبه‌رو ساخت.

این باگ نرم‌افزاری میلیون‌ها کاربر را با مشکل روبه‌رو ساخته‌است ولی مایکروسافت می‌گوید که از بروز این مشکل آگاه بوده و به کاربران برای حل این مشکل راه‌حل‌هایی را پیشنهاد کرده‌است.

کاربران Zune می‌گویند که این دستگاه در بارگذاری سیستم عامل با مشکل دارد و در هنگام بالا آمدن از کار می‌افتد.

کاربران در بعضی از تالارهای گفت‌وگوی مربوط به Zune معتقدند این مشکل ریشه در تقویم میلادی Zune دارد و نمی‌تواند با سال‌های کبیسه خود را تطابق بدهد.

وب سایت Zune Insider به نقل از مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت از صبح روز 31 دسامبر از این مشکل مطلع بوده‌است.

این سایت می‌نویسد: "تیم مایکروسافت به سرعت شروع به حل این مشکل کردند که مربوط به روش‌های کنترل سال کبیسه در تقویم Zune بود. ولی این مشکل با تغییر سال و بازگشتن زمان به ابتدای روز اول ژانویه حل می‌شود. با این حال قبل از اینکه دستگاه خود را در روز اول ژانویه روشن کنید، از کامل بودن باتری آن اطمینان حاصل شود."

این مشکل تنها در مدل‌های 30 گیگابایتی Zune رخ داده‌است و برای مدل‌های 80 و 120 گیگابایتی آن چنین باگ‌هایی گزارش نشده است.

زمانی که مایکروسافت Zune را در سال 2006 به بازار عرضه کرد، امیدوار بود که رقیبی جدی برای آی‌پاد شرکت اپل باشد ولی مقایسه فروش این دو محصول پیشتازی آی‌پاد را در بازار دستگاه‌های پخش موسیقی ثابت می‌کند.

کد خبر 72082

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز