احکام صادر شده برای دانشجویان متخلف دانشگاه صنعتی شریف در اعتراضات روزهای اخیر منتشر شد.

دانشگاه شريف

به گزارش همشهری آنلاین، شورای انضباطی دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد با توجه به وقایع هفته‌های اخیر در این دانشگاه و لزوم ایفای وظایف قانونی شورای انضباطی دانشجویی، در چند هفته اخیر، این شورا در حمایت از حقوق عموم دانشجویان و کمک به حفظ انضباط دانشگاه، جلسات متعددی برگزار کرده است.

با توجه به حصول اولین نتایج و صدور و ابلاغ اولین سری از احکام این شورا، بر اساس گزارش اولیه‌ عملکرد شورای انضباطی دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، تاکنون حدود ۲۳۰ شکایت به شورای انضباطی واصل شده است.

همچنین بیش از ۲۵ ساعت جلسات رسیدگی با حضور اعضای شورا انجام شده که در این جلسات، پرونده‌ها و مستندات هر یک به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفته است.

شورای انضباطی دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف همچنین اعلام کرده است که حدود ۴۰ مورد از پرونده‌ها، تفهیم تخلف انجام شده است.

صبح امروز سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ نیز برای ۱۳ مورد از پرونده‌ها حکم بدوی صادر شده و احکام به متخلفین ابلاغ شده است.

آمار کلی از احکامی که امروز ابلاغ شده، به این شرح است: ۲ مورد تعلیق از تحصیل به مدت دو نیم‌سال؛ ۴ مورد تعلیق به مدت یک نیم‌سال با احتساب سنوات؛ ۴ مورد تعلیق از تحصیل به مدت یک نیم‌سال بدون احتساب سنوات؛ و بقیه موارد توبیخ کتبی با درج در پرونده؛ و ۱ مورد تذکر شفاهی.

کد خبر 722298
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 2
    به اینها حالی کنید دانشگاه رو با باشگاه حزبی و خانوادگی و رفیق بازی اشتباه گرفتن دانشگاه جای کسب علم و دانش و خرجش در راه پیشرفت و تعالی کشور هست نه جای اوباشی گری و لات بازی و هوچی گری و آشوب که دودش مستقیم در چشم جامعه و امنیت کشور میرود. اگر خیلی غیرت و شجاعت و اصالت و شرف دارند چرا ترور دانشمندان مظلوم هسته ای و سرداران باشرف و سینه سپر کرده برای امنیت کشور در مقابل جنایت کاران شیطان نژاد جهانی را با همون صداهای دریده و دهان های گشاد و مشت های گره زده فریاد و محکوم نکرده و نمیکنند در حالیکه روی خون آن بیگناهان باشرف و مظلوم قدمهای ناپاکشان را میگذارند و دشمنان و قاتلان همین عزیزان را خوشحال و ذوق مرگ میکنند.
  • فاطمه. IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    3 1
    حقشون بود یه تنبیه در خورشون باشه با اون فحشهای رکیکی که میدادن.این والا خیلی کمشون هست. اینها فردا داعشی های کشورمون میشن.
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    5 2
    تا کی میخواهید این کارها را انجام بدهید