شهرداری تهران با انتشار لیست تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷ از جهش ۶۰۰۰ درصدی درخواست دیوار پاک کنی نسبت به بازه زمانی مشابه خبر داد.

پاکسازی شعارنویسی‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، گزارش منتشر شده از پیام‌های خدمات و فوریت‌های شهری سامانه ۱۳۷ پلاس نشان می دهد که میزان پیام‌ها برای پاکسازی دیوارنویسی خیابان و کوچه‌های تهران در مهرماه سال جاری با افزایش عجیبی همراه شده است.

این اطلاعات در سامانه شفافیت شهرداری تهران منتشر شده است، بر این اساس پیام‌های شهروندان تهران برای پاکسازی شعارنویسی‌های خیابان‌های تهران جهش ۶ هزار درصدی داشته است.

جهش ۶ هزار درصدی درخواست تهرانی‌ها برای پاک کردن شعار نویسی

در رتبه بعدی ثبت تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷، موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز مسکونی قرار دارد که ۴۱.۴ درصد رشد داشته است و درخواست جمع آوری خاک و نخاله با ۲۳.۴ درصد و جمع آوری زباله و ضایعات با ۲۱.۷ درصد افزایش یافته است.

 همچنین در بخش پیام‌های انتقاد، شکایت و پیشنهادات مهر ماه ۱۰ موضوع پر درخواست ثبت شده است. تأخیر اتوبوس بخش خصوصی، نظارت بر عملکرد پیمانکاران، امورمدیریتی ورزشگاه، پرداخت حقوق کارگران پیمانکار، دریافت کرایه بیش از تعرفه تاکسی، کمبود تاکسی در مسیر خاص،‌ کیفیت محصولات میوه و تره، تأسیسات و خدمات ورزشگاه، تأخیر اتوبوس بخش عمومی، عملکرد کارگران و میادین بازار در دسته پردرخواست‌های این حوزه قرار گرفته‌اند.

جهش ۶ هزار درصدی درخواست تهرانی‌ها برای پاک کردن شعار نویسی‌ها | رشد ۲۱۲ درصدی انتقاد از دریافت کرایه غیرمجاز توسط تاکسی‌ها

براساس اطلاعات موجود، پیام‌های مربوط به دریافت کرایه بیش از تعرفه تاکسی مهر ماه با  رشد ۲۱۲ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه همراه شده است.

کد خبر 723824
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha