جمعه ۲۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

مادرید: مشاجره 2 همسایه موجب شد که یکی از آنها به خانه دیگری نارنجک دست‌ساز پرتاب کند.

ماجرا از آنجایی آغاز شد که خودروی یکی از همسایه‌ها که جلوی در پارکینگ دیگری پارک بود، پنچر شد. صاحب خودرو که گمان می‌کرد زن همسایه خودرو‌اش را پنچر کرده به خانه او رفت و شروع به فریاد زدن کرد.

البته او به این اکتفا نکرد و به خانه خود بازگشت و نارنجک‌های دست‌ساز ساخت و آنها را به حیاط همسایه‌اش پرتاب کرد. این بمب‌‌های دست‌ساز بخشی از حیاط همسایه را به آتش کشیدند و همسایه‌های دیگر آتش نشانی را خبر کردند. در همین حال، پلیس هم این زن را به اتهام تولید و استفاده از بمب دست‌ساز دستگیر کرد.

سیگاری عصبانی

فلوریدا: پلیس، جوانی‌را که علامت ممنوعیت استعمال دخانیات را به آتش کشیده بود، دستگیر کرد. این جوان پس از صرف غذا در یکی از رستوران‌ها، قصد داشت سیگار روشن کند که پیشخدمت با نشان دادن تابلویی از او خواست سیگارش را خاموش کند.

روی این تابلو به مشتریان هشدار داده شده بود که سیگار کشیدن در فضای سربسته رستوران ممنوع است. اما این جوان 30 ساله که از برخورد پیشخدمت رستوران عصبانی شده بود از جای خود بلند شد و با فندکی که در دست داشت، تابلو را به آتش کشید.

به دنبال این اقدام، کارمندان رستوران با پلیس تماس گرفتند و ماموران این مرد را دستگیر کردند. گفتنی است با وجود اینکه خسارت دیگری به رستوران وارد نشده است اما او به دلیل آتش زدن تابلوی منع استعمال دخانیات به پرداخت 6 هزار دلار جریمه محکوم شد.

ضبط صوت در عروسک

اوهایو: یک مرد میانسال از همسر سابق و پدرخوانده او به دلیل جاسازی ضبط صوت در عروسک دخترشان شکایت کرد. این مرد به دادگاه گفت که همسر سابقش در یکی از عروسک‌های دخترشان این ضبط صوت را کار گذاشته بود. این زوج یک سال قبل از هم جدا شدند و دادگاه حضانت دختر 5 ساله‌شان را به پدرش سپرد.

البته مادر او می توانست هفته‌ای یک‌بار دخترش را ببیند و با استفاده از همین فرصت‌ها داخل شکم یکی از عروسک‌های مورد علاقه دخترش ضبط صوت جاسازی کرد تا اوضاع شوهر سابقش را از این طریق پیگیری کند.

اما پدر این دختربچه به طور کاملا  اتفاقی این عروسک را در دست گرفت و متوجه وجود شیء داخل آن شد. او پس از شکافتن عروسک با ضبط صوت مواجه شد و توانست صدای ضبط شده خود را روی دستگاه بشنود. این مرد و چند نفر از اعضای خانواده‌اش به دلیل تجاوز به حریم خصوصی قصد دارند از همسر سابق او نزدیک به 20 هزار دلار غرامت بگیرند.

آدامس‌هایتان را قورت دهید

مکزیکوسیتی: هرچند مردم مکزیک در مصرف آدامس رکورد دار هستند اما این موضوع موجب نارضایتی شهرداران این کشور شده است. تحقیقات نشان می دهد که اغلب شهروندان پس از خسته شدن از جویدن آدامس آن را روی زمین پرتاب  و به این ترتیب محیط زیست را آلوده می‌کنند. آمار‌ها نشان می‌دهد که در هر یک متر مربع از پیاده‌رو‌های مکزیکوسیتی دست کم 70 آدامس جویده شده روی زمین افتاده است.

به همین دلیل طرح‌های جدیدی در حال اجرا ست که دستگاه‌های ویژه‌ای با استفاده از بخار و مواد شیمیایی آدامس‌های جویده شده را از روی سطح پیاده‌رو پاک ‌کنند.

این در حالی است که اخیرا یکی از شهرداران که از این رفتار شهروندان به ستوه آمده است به آنها به طور علنی هشدار داده که یا آدامس‌های جویده شده‌شان را داخل دستمال‌کاغذی پیچیده و در سطل زباله بیندازند یا اینکه آنها را قورت دهند تا پیاده‌رو‌ها بیشتر از این کثیف نشوند

کد خبر 72521

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز