برای استفاده از دیدگاه و نظریات نخبه‌های منطقه‌ای با هدف استفاده از ظرفیت و توانمندی آنها برای توسعه، آبادنی و تامین سرانه‌های موردنیاز جلسه هم‌اندیشی میان آنها و شهردار، معاون اجتماعی و فرهنگی، نخبگان و شخصیت‌های اثرگذار منطقه١١ برگزار شد.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین، در این نشست معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه١١ مهم‌ترین هدف نشست با نخبگان را تقویت نهادهای تولید فکر عنوان کرد و گفت: «استفاده از نخبگان می‌تواند جامعه را به سمت نوآوری، توسعه و پیشرفت هدایت کند. این جلسه برای آشنایی و شناخت نخبگان و افراد اثرگذار با یکدیگر و همچنین با مدیران شهری است. اجرای مستمر این جلسات با جمع‌آوری نظرات و ایده‌های شما نخبگان و اثرگزاران همراه خواهد بود تا با همفکری و کمک به مدیریت شهری برای حل مسائل و معضلات شهروندان گام‌های موثری برداریم. »

به گفته «سکینه بدرلو»، نخبگان و افراد اثرگذار سرمایه‌های کشور هستند. منطقه۱۱ ظرفیت بسیار خوبی از نخبگان دارد و استفاده از نظرات و ایده‌های آنها می‌تواند باعث امیدآفرینی، سرعت بخشیدن برای مدیریت بهتر، نوآوری، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری خلاق و جسورانه می‌شود.

او در ادامه به تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان اشاره کرد و راه اندازی بوستان رازی را یکی از همین دستاوردها برشمرد : «این ظرفیت‌ها وجود بوستان رازی با مساحت ٢۵ هکتار با امکاناتی مانند دو مسجد در بوستان، وجود دریاچه مصنوعی و چندین زمین چمن مصنوعی فوتبال و فوتسال، شهربازی، سینما، فرهنگسرا، کارگاه‌های مختلف و... است.»

همچنین معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ از بوستان دامپزشکی را از دیگر قطب‌های فرهنگی منطقه یاد کرد که با استفاده همین ایده‌ها و نظرات ساخته شد. او در پایان با اشاره به ظرفیت منطقه در به‌کارگیری نخبگان افزود : «آماده پذیرش طرح‌های نخبگان و اثرگذاران و اجرایی کردن آن‌ها در منطقه هستیم.»

کد خبر 725315

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha