یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۷ - ۰۵:۴۳
۰ نفر

گروه ورزشی: تیم فوتبال اوساسونا در انتهای جدول لالیگا اصلا شرایط مناسبی ندارد و با وجود تک‌امتیاز باارزش برابر سویا که در آخرین لحظات بازی به دست آمد اوساسونا کماکان در قعر جدول به سر می‌برد.

جواد نکونام و مسعود شجاعی با وجود شرایط بسیار بد تیم‌شان در انتهای جدول لالیگا امروز در دیداری حساس و بسیار دشوار به مصاف بارسا، صدرنشین پرقدرت لالیگا خواهند رفت. جواد نکونام با وجود قعرنشینی اوساسونا و فاصله 31 امتیازی با بارسا، در گفت‌وگویی با مارکا با اعتماد به نفس زیادی از بازی حساس و بسیار دشوار برابر بارسا حرف می‌زند. او درباره بازی امروز می‌گوید: «این بازی، دیدار بسیار مهمی برای ما خواهد بود و قطعا همیشه دیدار تیم‌های صدر جدول و انتهای جدول حساسیت‌ها و جذابیت‌های بسیاری را به همراه خواهد داشت.»

هافبک ایرانی اوساسونا با اطمینان حرف می‌زد: «ما اجازه نمی‌دهیم که دیدار با ما، بازی راحتی برای بارسا باشد و قطعا روز سختی را در ال‌سادار برای حریف پرقدرت‌مان رقم خواهیم زد. ما در خانه بازی می‌کنیم و هیچ تیمی نمی‌تواند در خانه به راحتی ما را شکست دهد. مطمئن باشید بارسا بدون امتیاز پامپلونا را ترک خواهد کرد.»

نکونام قول می‌دهد: «شخصا قول می‌دهم بازی درخشانی را برابر حریف انجام دهیم و با تمام وجود برای تیم‌مان بازی کنیم و در جواب حمایت طرفداران‌مان بهترین نتیجه را برای تیم‌مان کسب کنیم.»

اوساسونا با وجود قعرنشینی مقابل تیم‌های بزرگ نتایج خوبی گرفته و توانسته مقابل تیم‌های بزرگی مانند اتلتیکو مادرید و سویا به پیروزی برسد هرچند که بارسا با داشتن بازیکنان تراز اول نظیر آنری و مسی قطعا حریف متفاوتی برای اوساسونا خواهد بود.
نکونام البته توجهی به نام بازیکنان حریف ندارد و در این رابطه می‌گوید: «من به نام بازیکنان بارسا توجهی نمی‌کنم و همیشه به حریفان احترام می‌گذارم ولی می‌خواهم بهترین بازی‌ام را برای تیمم انجام دهم و بهتر از بازی‌های قبلی باشم.»

هافبک تیم ملی ایران که پیش از حضور کریم باقری کاپیتان تیم ملی محسوب می‌شد در رابطه با بازی با بارسا حرف می‌زند: «بارسا تیم بسیار خوبی است اما باید این نکته را در نظر گرفت هریک از بازیکنان بزرگ این تیم به تنهایی نمی‌توانند برای تیم‌شان همه کاری انجام دهند. در ضمن ما به عنوان میزبان برای حریف صدرنشین به عنوان یک تیم که احتیاج شدیدی به امتیازات بازی‌های باقیمانده دارد نیاز داریم.»

به نقل از روزنامه مارکا، اوساسونا در این فصل خط حمله ضعیفی دارد. به همین دلیل موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد اما از طرفی این تیم دفاع مستحکمی دارد. با این وجود نکونام حسرت امتیازات از دست‌رفته در دقایق پایانی مسابقات را می‌خورد. هافبک ایرانی اوساسونا می‌گوید: «ما روی اشتباهات خودمان، امتیاز را از دست دادیم ولی هیچ تیمی بهتر از ما نبوده است.

تیم ما حالا پیشرفت کرده و بازیکنان ما در دقایق پایانی ترس را از خودشان دور کرده‌اند.» هافبک دفاعی و طراح اوساسونا می‌گوید: «دوست ندارم اوساسونا را در قعر جدول ببینم هرچند که سعی‌ام را برای گلزنی انجام خواهم داد اما اول می‌خواهم تیم موفق شود و در اولویت بعدی خودم در اوساسونا موفق عمل کنم.»

هافبک ایرانی اوساسونا پیرامون حرکت کانوته در حمایت از مردم غزه می‌گوید: «مردم زیادی در اتفاقات غزه کشته شده‌اند و این حوادث برای مردم بی‌گناه ناراحت‌کننده است.»

کد خبر 72653

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز