اسطوره فوتبال پرتغال از سرمربی این تیم به خاطر نیمکت نشین کردن رونالدو در دیدار برابر مراکش انتقاد کرد.

رونالدو

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم ملی فوتبال پرتغال در دیدار برابر مراکش با یک گل شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی جام جهانی بازماند.

سانتوس برای دومین بازی پیاپی تصمیم گرفت که کریستیانو رونالدو را نیمکت نشین کند. او در دقیقه ۵۱ به میدان رفت و نتوانست در روند بازی تاثیر داشته باشد.

لوئیس فیگو به انتقاد از تصمیم سانتوس در نیمکت نشین کردن کریستیانو رونالدو پرداخت و بعد از بازی گفت: بسیار خوب شما تیم را برابر سوئیس با نتیجه‌ای بسیار خوب پیروز کردی. اما آیا می‌توان در هر بازی این‌گونه پیروز شد؟ بدون شک نه. به نظرم نیمکت نشین کردن رونالدو اشتباه بود. 

او ادامه داد: به نظرم قهرمانی در جام جهانی با نیمکت‌نشین کردن رونالدو به دست نمی‌آید. این شکست به خاطر تصمیمات سرمربی تیم بود.

رونالدو آخرین جام جهانی خود را تجربه کرد و به نظر می رسد که او از بازی های ملی هم خداحافظی کرد. او درحالی که به شدت گریه می‌کرد زمین بازی را ترک کرد و به سرعت به رختکن رفت.

کد خبر 727069
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • محمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    43 3
    خیلی ازمربیان ورزشی بعلت کوتاه بینی،قدرت تصمیم گیری صحیحی ندارندویاازروی تنگ نظری وبخل بابزرگترین دارایی تیم چنین برخوردمی کننددرحالیکه مربی عاقل بایدمهره های موثرراهمواره کنترل کرده وازبه خط آستانه رسیدن تحملشان جلوگیری کنند
  • رضا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    49 4
    شکست پرتقال ناشی از تصمیم غلط سانتوس سرمربی این تیم بود که اسطوره فوتبال جهان را نیمکت نشین میکرد و نمی فهمید حضور رنالدو در بازی میدان را برای مبارزه پر از انرژی مثبت می کند و بخش زیادی از تمرکز تیم رقیب را نیز به سمت مهار این اسطوره سوق داده و فرصت کسب امتیاز را برای سایر بازیکنان تیم پرتقال مهیا می سازد
  • رضا درویش پور IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    46 4
    پرتغال تیم نبود و هر کی ساز خودش رو میزد موقعی هم که رونالدو اومد توی زمین کسی بهش پاس نمی‌داد. تیم یعنی همه با هم...
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    23 4
    یه مربی هم به غلط بازیکن آسیب دیده مثل سردار آزمون رو به کار میگیره و باعث حذف ایران میشه
  • میهمان IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    25 2
    کیروش و تاج وببرید سرمربی ورییس فدراسیون پرتقال کنید!!!
  • mohammad IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    24 2
    برکناری تاج و کیروش را خواستاریم
    • یامین IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      2 1
      داداش اوکی ولی پرتغال
  • حمید AU ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    5 27
    یک نیمه هم اشتباه کردبازیش داد وگرنه بازیکن جوانترممکن بود بازی رامساوی کنند.
  • بهمن جلیلوند IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    13 13
    بازیکنان بزرگ باید تو زمین باشندرونالدواز نظر روحی هم شکست خورده بودچطور میشه بهترین گلزن تاریخ جام جهانی بذاری بیرون مگر دیوانه باشی همین اشتباه برزیل با بیرون بردن وینسیوس کرد
    • یوسف IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      12 2
      بازیکن جوونتر از اول تو بازی چی کار کرد باز رونالدو دو سه تا موقعیت ساخت اگه بازی رو میدیدی
  • مهدی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    4 2
    گاهی وقت ها نیازی نیست در زمین کاری انجام دهی بلکه مشغول کردن چند بازیکن باعث ایجاد فضا برای بازیکن های دیگر می شودپیشنهاد میکنم بروید بازی رئال و لیورپول در سال 2018 را مجددا تماشا کنید به نظر میرسد رونالدو در آن بازی کاری انجام نمی دهد در صورتی که حضورش باعث شد چند بازیکن را به خود مشغول کند و فضا برای بنزما و بیل باز شود و آن ها گل میزنند. در ضمن بازیکنی مثل رونالدو و مسی خیلی بعید است پیدا شود که در پست هافبک وینگر و حمله موفق باشند و این کار را برای چندین سال ادامه دهند آیا بازیکن هایی که جایگزین آن ها می شوند میتوانند این تداوم را داشته باشند؟ شاید در یکی دو بازی یا مقطعی کوتاه. در بازی با سوییس کار سانتوس درست بود چرا که فکر میکرد ممکنه بازی به وقت اضافه و پنالتی بکشه که هر چند بدن رونالدو آماده باشه اما باید قبول کرد که بدن 38 ساله کشش 120 دقیقه و حتی بیشتر هم نداره ولی کسی فکرشو نمیکرد سوییس اینقدر بد بازی کنه که بازیهاش در یورو 2020 فوق العاده بود اما در بازی با مراکش باید از ابتدا در زمین می بود چونکه مراکش مشخصا دفاعی بازی میکرد و فقط چشم به ضد حمله داشت
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    5 2
    خودتوو جمع کن بابا پاشو قهرمان
    • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      3 23
      قهرمان پوشالی ! قهرمان شهدایمان بودند . سنگ زیرین اسیاب دهر که مردانه با دست خالی جنگیدند و زانو نزدند تا مادرانمان امنیت داشته باشند و سایه پدر بر سرمان باشد و زنده بمانیم . نه این مثلا مرد که حتی نمبخواهد نام فرزندانش در شناسنامه اش باشد!!!!!!