همزمان با مسابقات کشتی‌گیران ایرانی، این افراد که نتوانستند جمعیت زیادی را با خود همراه کنند، به فحاشی علیه کشتی‌گیران پرداختند

سام رجبي

به گزارش همشهری آنلاین - تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جام جهانی در ایالت آیووای آمریکا درحالی رقابت کرد که  برخی از هواداران اغتشاشات در خارج کشور با حضور در سالن برگزاری مسابقات اقدام به فحاشی و برهم زدن آرامش سالن کردند.

تصاویر ا ناکامی سام رجبی و هیات همراهش  آیووا ؛ فحاشی و شعارهایی که به گوش کشتی گیران نرسید...

این افراد که در جام جهانی قطر تلاش کردند تا با شعار دادن جو استادیوم‌ها را در بازی‌های تیم ملی به نفع خود تغییر دهند، اما با عدم همراهی مردم و تماشاگران روبه‌رو شدند، این‌بار در آمریکا هم نه تنها با همان قوانین اجرایی در قطر روبه‌رو شدند بلکه تعدادشان هم چیزی در حدود ۲۰ نفر است که نشان می‌دهد اپوزیسیون حتی در آمریکا هم قدرت بسیج کردن ایرانی‌های خارج کشور را ندارد.

همزمان با مسابقات کشتی‌گیران ایرانی، این افراد که نتوانستند جمعیت زیادی را با خود همراه کنند، به فحاشی علیه کشتی‌گیران پرداختند؛ لیدر این جماعت سام رجبی عضو سابق تیم ملی جودو بود که به‌دلیل دوپینگ در سال ۸۹ از تیم ملی اخراج شد و بعد از پناهندگی به آمریکا، در نقش بادیگارد مصی علینژاد در تجمعات ایرانیان خارج کشور ظاهر می‌شود.

کد خبر 727388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار عکس‌خبر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    7 14
    آمریکا اگه عرضه نداره از مهمان خودش حمایت کنه چرا مهمون دعوت میکنه؟؟ بلاخره کشتی گیران آمریکا یه روزی به ایران تشریف میارن. ما هم با شعار و تصاویر جنایات آمریکا روی پوستر در ورزشگاه از آنها استقبال خواهیم کرد. هرچی عوض داره گله نداره. جرات دارن بیان سمت ایران ...