غلامعلی حداد عادل رییس مجلس شورای اسلامی گفت : آمریکا از واقعه تسخیر لانه جاسوسی درس نگرفته است و باید بداند که تحریم‌ها و تهدیدها در اراده ملت ایران تاثیری ندارد.

حداد عادل که روز شنبه 13 آبان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تهران سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد که ملت ایران آماده است بهای استقلال خود را بپردازد.

غلامعلی حداد عادل رییس مجلس شورای اسلامی به آمریکا توصیه کرد که در روش خود تجدید نظر کند.
حداد عادل گفت : آمریکا چاره‌ای ندارد جز اینکه در روش خود تجدید نظر کند و به جای دخالت و زورگویی، عقلانیت و برخورد منطقی با سایر کشورهای را در پیش بگیرد.


رییس مجلس خاطرنشان کرد: اگر آمریکا روش خود را عوض نکند ، دولت آمریکا منفورتر خواهد شد. وی هشدار داد که اقداماتش برای محدود کردن حق ایران با واکنش ملت ایران مواجه خواهد شد.

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای تحریم ایران ، گفت: ملت ایران به هر اقدامی که بخواهد حاکمیت و حق مسلم ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای را محدود کند، واکنش مناسب نشان خواهد داد.

حدادعادل در این راستا به آمریکایی‌ها توصیه کرد که تسخیر لانه جاسوسی توسط ملت ایران را که در واکنش به اقدام آمریکا مبنی بر پناه دادن به شاه مخلوع بود، به یاد آورند.

کد خبر 7280

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز