چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۸۷ - ۰۴:۴۵
۰ نفر

هر چند مجیدی پس از بازگشت از فوتبال امارات با آن مهاجم آماده سال‌های نه چندان دور فاصله دارد ولی او کماکان یکی از بازیکنان محبوب استقلال است.

 مجیدی درباره آخرین وضعیت استقلال اظهار کرد: «شرایط استقلال بسیار خوب است و اردوی نیم‌فصل در ترکیه بازیکنان را در وضعیت خوبی قرار داده، البته من در امارات بودم و نتوانستم تیم را همراهی کنم اما در هر صورت استقلال اکنون صدرنشین لیگ برتر است و باید تلاش کنیم امتیاز از دست ندهیم و به هر صورت ممکن پیروز بازی‌ها باشیم.»

فرهاد مجیدی که در مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در امارات حاضر بود، درباره تلاش همزمان استقلال برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: «دلیلی برای تردید در این موضوع وجود ندارد، چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا. باید تیم‌ها بدانند که ما استقلال هستیم، تیمی که هر حریفی از بازی کردن مقابل آن باید دست و پایش بلرزد، استقلال همواره مدعی قهرمانی است و خوشبختانه در این فصل شخصیت قهرمانی را در لیگ برتر به خوبی نشان داده‌ایم و با توجه به وجود دو عنوان قهرمانی آسیا در کارنامه استقلال این شخصیت را در آسیا نیز به رخ حریفان خواهیم کشید.»

مهاجم استقلال درباره سفر حاشیه‌سازش به امارات گفت: «من با هماهنگی کامل قلعه‌نویی به امارات رفتم و با توجه به شکایتی که از باشگاه النصر انجام داده بودم آنها ویزای اقامت من و خانواده‌ام در این کشور را کنسل کرده بودند. به همین دلیل من با مسئولان باشگاه الوصل صحبت کردم و از طرف این باشگاه بار دیگر ویزای اقامت خود را دریافت کردم. من در آنجا با باشگاهی مذاکره نکردم و ممنوع الخروج نیز نشدم. اینها تنها یکی سری شایعات چند روزنامه بود.»

فرهاد مجیدی درباره مذاکره باشگاه مس کرمان برای حضورش در این تیم گفت: «مسئولان باشگاه مس با باشگاه استقلال در این باره صحبت کرده بودند، در هر صورت پرویز مظلومی سرمربی آن تیم است و کار کردن با او سبب افتخارم است اما من با استقلال قرارداد دارم و تنها به خاطر این تیم بود که به فوتبال ایران بازگشتم، خود را مدیون استقلال و هوادارانش می‌دانم و در این تیم می‌مانم.»

مجیدی از آن دسته بازیکنانی نیست که اعتقاد دارند حق‌شان را از فوتبال نگرفته‌اند. او در این باره گفت: «احساس می‌کنم فوتبال حتی بیش از آنچه که می‌خواستم به من داده است، من فوتبال را دوست دارم و هیچ‌گاه ناراضی نبوده‌ام.»

کد خبر 72949

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز