نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تازه ترین واکنش به ادامه ساخت سریال حضرت موسی(ع) به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا خواستار شروع سریع تولید پروژه شد

حاتمی کیا در دیدار رهبر انقلاب

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در بخش‌هایی از گفتگو با  تسنیم گفته است: اینکه صدا و سیما سریال‌های فاخر و الف ویژه نداشته باشد، ضعف است. دو سه سال است شروع کردند. همزمان سریال «سلمان فارسی» پیش می‌برند و باید سرعت بدهند.

ما هم همه‌جانبه حمایت کنیم سریال موسی(ع) با یک شیوه‌های تکنولوژی جدید شروع کنند و بیش از این تعلل نکنند. تولید این سریال خیلی طول کشیده و از آن زمانی که حرف آن و سناریویِ مرحوم فرج‌الله سلحشور به میان آمد خیلی طول کشیده است.

ما این موضوع را از رؤسای صداوسیما می‌خواهیم تا پایان سال، سریال «موسی(ع)» را کلید بزنند و در بودجه ۱۴۰۲  برای آن بودجه و بحث‌های حمایتی را خواهیم داشت.

او در بخش دیگری از این گفتگو اعلام کرده: اینکه صدا و سیما سریال‌های فاخر و الف ویژه نداشته باشد، ضعف است. دو سه سال است شروع کردند؛ همزمان سریال «سلمان فارسی» پیش می‌برند و باید سرعت بدهند. ما هم همه‌جانبه حمایت کنیم سریال موسی(ع) با یک شیوه‌های تکنولوژی جدید شروع کنند و بیش از این تعلل نکنند.  تولید این سریال خیلی طول کشیده و از آن زمانی که حرف آن و سناریویِ مرحوم فرج‌الله سلحشور به میان آمد خیلی طول کشیده است. ما این موضوع را از رؤسای صداوسیما می‌خواهیم تا پایان سال، سریال «موسی(ع)» را کلید بزنند و در بودجه ۱۴۰۲ برای آن بودجه و بحث‌های حمایتی را خواهیم داشت.

منبع: تسنیم 

پخش فیلم قطار ۳:۱۰ به یوما از شبکه نمایش

کد خبر 731215
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha