به گزارش همشهری آنلاین، طبق گزارشها، مسافری که روی صندلی ۳۷C نشسته بود، از قرار دادن پشتی صندلی خود به حالت عمودی پیش از بلند شدن امتناع کرد و پس از آن مسافر دیگر از او شکایت کرد. کاپیتان سپس توسط خدمه مطلع شد، زیرا پرواز برای مدت کوتاهی با تاخیر مواجه بود.
پس از آن، مسافر که صندلی ۴۱C با مداخله همسفران، شروع به سیلی زدن به مسافری کرد که صندلی خود را به حالت عمودی درنیاورده بود.
همانطور که ویدیوی زیر نشان میدهد، نزاع شدت گرفت.
پس از انتشار این ویدئو، اداره امنیت هواپیمایی هند خواستار گزارش دقیق این نزاع از مقامات مربوطه شد.
این ویدیو با میلیونها بازدید موضوع مسافران سرکش و ایمنی خدمه کابین را آشکار کرد.
در عین حال گزارش حادثه اختلال در پرواز توسط شرکت هواپیمایی «تای اسمایل» به مقامات هوانوردی هند ارائه شده است که بیان میکند مسافر ۳۷C قوانین ایمنی پرواز را رعایت نکرده است.
نظر شما