تصادف ۲ دستگاه اتوبوس در محدوده ترمینال فرودگاه امام (ره) ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین، جمعیت هلال احمر اعلام کرد: تصادف ۲ دستگاه اتوبوس در محدوده ترمینال فرودگاه امام (ره) ۴۳ مصدوم برجای گذاشت.

طبق گزارش جمعیت هلال احمر، ساعت ۷:۳۵ امروز (۱۰ دی) دو دستگاه اتوبوس در محدوده ترمینال فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تصادف کردند که منجر به واژگونی شدند.

۴ تیم عملیاتی از رباط کریم و شهرری به محل حادثه اعزام شدند و تا این ساعت ۴۰ مصدوم توسط اورژانس و ۳ مصدوم توسط هلال‌احمر به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

رییس پلیس راهور فرودگاه امام نیز در گفتگویی، با بیان این که یکی از اتوبوس‌ها مربوط به سرویس شهرک صنعتی حسن‌آباد و دیگری متعلق به پرسنل فضای سبز شهر فرودگاهی بود، اعلام کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان اتوبوس سرویس شهرک صنعتی حسن‌آباد جان خود را از دست داد.

سرهنگ طوسی‌درباره علت وقوع حادثه گفت: راننده سرویس شهرک صنعتی حسن‌آباد دچار خستگی و خواب‌آلودگی بود. البته اتوبوس‌ها هم قدیمی هستند.

کد خبر 731459
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    3 0
    بهترین راه جهت جلوگیری از تصادف و برخورد احداث تقاطع غیر هم سطح می باشد که هر کس به راه خود ادامه داده و برخورد و تصادف ایجاد نمی گردد.
  • احمد US ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    وقتی در جایی چون فرودگاه دو دستگاه اتوبوس بخواهند با هم تصادف کنند تصادف دو اتوبوس آن هم توسط,رانندگآن حرفه ای فقط می تواند ناشی از,وضعیتی, باشد که هم اکنون در کشور شاهدش,هستیم