یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۷ - ۰۵:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رامون کالدرون از سمت ریاست باشگاه رئال مادرید استعفا کرد.

به گزارش ایسنا، کالدرون که سال 2008 را با فراز و نشیب‌های فراوان به پایان برده بود سرانجام روز جمعه و به طور رسمی از سمت ریاست باشگاه رئال مادرید استعفا کرد.
کالدرون پس از اعلام استعفای خود گفت: "بر خلاف نظر تمامی اعضای هیات مدیره باشگاه، تصمیم من مبنی بر استعفا از سمت ریاست باشگاه در جهت آرام کردن جو برافروخته و پرتشویش کنونی بوده است. من با سر بالا و وجدانی آسوده خود را کنار می‌کشم و ویسنته بولودا جانشین من خواهد بود."

وی خاطرنشان کرد: "قصد دارم انگیزه بالای خود را جهت حمایت از هرکسی که جانشین من می‌شود اعلام کنم. من هیچ مانعی برای رئیس جدید ایجاد نخواهم کرد."

ویسنته بولودا، رئیس جدید باشگاه رئال‌مادرید هم پس از نشستن بر صندلی قدرت گفت: "ابتدا مایلم از رامون کالدرون به خاطر زحمت‌هایی که طی دو سال و نیم گذشته از خود نشان داده است سپاسگذاری کنم. باید اضافه کنم از بابت اینکه عضوی از هیئت مدیره کالدرون و دوست او بودم احساس غرور می کنم."

بولودا افزود: "من سمت ریاست باشگاه را به عنوان یک مسئولیت و تعهدی که نمی‌توانم به آن پشت کنم در دست می‌گیرم. موسسه‌ای همانند رئال مادرید نمی‌تواند تا انتخابات بعدی که تابستان امسال برگزار می‌شود، خالی از قدرت باشد. من از هواداران می‌خواهم که با همدیگر متحد باقی مانده و نسبت به باشگاه خود احساس مسئولیت کنند. از آنها می‌خواهم تا به ما اجازه دهند در جوی آرام به انجام وظیفه بپردازیم."

رئیس جدید باشگاه رئال مادرید در پایان گفت: "تیم های فوتبال و بسکتبال ما اهداف مهمی دارند که باید در این فصل به دست بیاورند؛ آنها بیش از هر زمان دیگری نیازمند به حمایت ما هستند. من خود را کاملاً وقف هواداران و اعضای باشگاه کرده و همواره با تمام وجود حافظ منافع رئال مادرید خواهم بود".

کد خبر 73163

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز