سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
۰ نفر

سامانتا ماست، روزنامه‌نگار، در بیانیه‌ای گفت که رنر پس از عمل جراحی روز دوشنبه پس از ضربه به قفسه سینه و جراحات استخوانی در این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه بود.

هاوک ای

به گزارش همشهری آنلاین، جرمی رنر، بازیگر نقش هاوک‌آی در فیلم‌های «انتقام‌جویان» مارول، روز دوشنبه، یک روز پس از آسیب‌دیدگی شدید هنگام پارو زدن برف، در وضعیت بحرانی اما پایدار در بیمارستانی در نوادا بستری شده است. سامانتا ماست، روزنامه‌نگار، در بیانیه‌ای گفت که رنر پس از عمل جراحی روز دوشنبه پس از ضربه به قفسه سینه و جراحات استخوانی در این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه بود.

تشکر خانواده رنر پس از حادثه برای او

در بیانیه آمده است: «خانواده جرمی می‌خواهند از پزشکان و پرستاران فوق‌العاده‌ای که از او مراقبت می‌کنند، آتش‌نشانی، کلانتر، شهردار تشکر کنند.»

آنها همچنین به شدت  از هجوم عشق و حمایت طرفداران غافلگیر شده اند و از این موضوع قدردانی کرده‌اند. رنر 51 ساله برای بازی در فیلم «قفسه صدمه دیده» در سال ۲۰۰۸ نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد، که اسکار بهترین فیلم را نیز از آن خود کرد و برای بازی در «شهر» نامزدی بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. 

رنر در چه فیلم‌هایی بازی کرده بود؟ 

رنر پس از موفقیت در "قفسه صدمه دیده" در چندین پروژه مارول و همچنین در دو فیلم مأموریت: غیرممکن و ورود بازی کرد.

حادثه جرمی رنر چه بود و آخرین وضعیت او چیست؟

رنر چندین سال است که صاحب خانه‌ای در شهرستان واشو، نوادا است. آن منطقه در شمال نوادا در شب سال نو شاهد بارش شدید برف بود. سرویس هواشناسی ملی در آخر هفته در این منطقه هشدار طوفان زمستانی داده بود.

ماه گذشته، رنر به‌روزرسانی‌هایی را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که در آن منطقه مقادیر زیادی برف باریده بود. رنر در ماه دسامبر در توییتی نوشت: "بارش برف دریاچه تاهو شوخی نیست."

در آخر هفته، مقامات به کسانی که برنامه سفر از طریق سیرا نوادا داشتند، نسبت به جاده های یخ زده و شرایط آب و هوایی زمستانی رانندگی هشدار دادند.

کد خبر 732217

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha