صحنه گل اول تیم تراکتور با اتفاقات مربوط به اعلام آفساید از سوی کمک داور به یک صحنه جنجالی تبدیل شد.

ساپینتو

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در شرایطی در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد که ریکاردو ساپینتو به همراه بهزاد غلامپور به علت محرومیت در اتاقک شیشه‌ای مشغول تماشای بازی بودند.

صحنه مشکوک به ثمر رسیدن گل تراکتور در دقیقه ۳۷ به گونه‌ای بود که کمک داور گل را آفساید اعلام کرد اما وحید کاظمی، داور مسابقه آن را پذیرفت و نظر کمکش را درست ندانست. در این لحظه بازیکنان استقلال دور داور را احاطه کرده و به او اعتراض می‌کردند. صحنه‌ای که قطعا اگر ساپینتو لب خط حضور داشت و بازی را از نزدیک نگاه می‌دید بدون شک در اعتراض به داور آرام نمی‌ایستاد. همانطور که روی موتا، دستیار پرتغالی اش به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد. گرچه در ادامه و در تصاویر تلویزیونی مشخص شد صالح حردانی بازیکنی بوده که پاس آخر رو به عقب را ارسال کرده و در چنین شرایطی بازیکن تراکتور در محدوده آفساید قرار نمی‌گرفت و تصمیم کاظمی ظاهراً درست بوده است.

با این وجود استقلال شانس آورد که ساپینتو کنار خط نبود وگرنه به احتمال زیاد بار دیگر با جریمه داور و محرومیت های جدیدی مواجه می‌شد تا باشگاه و تیم استقلال باز هم متضرر شوند.

:‌

کد خبر 732942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha