شهردار منطقه ۷ در آخرین بازدید میدانی که هفته گذشته به همراه جمعی از مدیران شهری خود از این منطقه داشت، دستور تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی مرودشت، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌کاره منطقه، را داد.

مجموعه ورزشی مرودشت

به گزارش همشهری آنلاین، ساکنان منطقه ۷ و علاقه‌مندان به ورزش حتما به یاد دارند که کلنگ ساخت این مجموعه ورزشی سال ۹۵ در خیابان مرودشت، جنب بازار میوه و تره‌بار، به زمین زده شد، اما به رغم اینکه قرار بود نهایتا ساختمان این ورزشگاه ۲ساله تکمیل و به بهره‌برداری برسد به دلیل نبود پول و اعتبار تا مدت‌ها نیمه‌کاره رها شد تا اینکه  امسال  بودجه لازم برای تکمیل این ورزشگاه تامین و در بازدید میدانی هفته گذشته قرار شد تا پایان سال درهای این مجموعه فرهنگی و ورزشی به روی شهروندان باز شود.

«نصرالله آبادیان»، شهردار منطقه ۷، معتقد است این مجموعه خدمات ویژه‌ای به اهالی ارائه می‌دهد و ساخت و بهره‌برداری از آن سرانه ورزشی و تفریحی منطقه را به نحو مطلوبی بالا می‌برد.

اگر کنجکاوید با خدمات و امکانات ویژه‌ و تجهیزات این مرکز آشنا شوید، بد نیست بدانید که این مجموعه ۳ هکتاری که درست نزیک باغ‌موزه قصر قرار دارد، با ۲ سالن توپی، سالن بدنسازی‌ چندمنظوره، سالن اسکواش و جایگاه ویژه با ظرفیت ۲۴ نفر و ظرفیت پذیرش ۱۵۰ تماشاچی، مطابق با استانداردهای روز و قسمت‌های عمومی به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت متناسب برای آن تعبیه شده تا مراجعان نگران جای پارک نباشند.

طبق برنامه‌ریزی‌ها این مجموعه فرهنگی ورزشی تا پایان سال پذیرای شهروندان است.

کد خبر 733409

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha