ورزش‌دوستان پارک فجر در افسریه، ۱۰سالگی ایستگاه ورزش صبحگاهی محله‌شان را جشن گرفتند و کامشان را با خوردن کیک تولد شیرین کردند.

ورزش

به گزارش همشهری آنلاین، واقعیت این است که مسئولان شهری پایتخت با علم به اینکه تشویق مردم به ورزش کردن باعث شادابی جامعه انسانی شهرنشین می‌شود سعی می‌کنند با برنامه‌هایی مثل راه‌اندازی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و پویش‌های متعدد، مثل پویش دوشنبه‌های ورزشی، مردم را به انجام ورزش در بوستان‌ها تشویق کنند. منطقه ١۵، باب‌الرضای تهران، نیز از جمله مناطق موفق در زمینه تشویق ساکنان به انجام ورزش همگانی است که در این راه هم الحق و الانصاف از ظرفیت مربیان و کارشناسان ورزشی خوب استفاده می‌کند.

اهالی این منطقه از طرفداران پروپا قرص این ایستگاه‌ها هستند. منطقه پانزدهی‌های طرفدار ورزش در ۱۸ ایستگاه ورزش شهروندی ویژه آقایان و ۳۴ ایستگاه ویژه بانوان، هر روز زیر نظر مربیان چراغ ورزش صبحگاهی را روشن نگه می‌دارند. در کنار آن در این ایستگاه برای تشویق شهروندان کارهای دیگری هم انجام می‌شود، مثل صرف صبحانه سالم به طور دسته‌جمعی و اهدای جایزه در مناسبت‌های مختلف به ورزشکاران و....

اینها را «مهدی اسماعیلی»، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه، گفت و اضافه کرد که در دهمین سال از راه‌اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی در بوستان فجر محله افسریه جشنی برگزار و با کیک تولد از اهالی پذیرایی شد.

کد خبر 733730

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha