همشهری‌آنلاین: قطعنامه تجمع بزرگ دانشجویی در حمایت از مقاومت اسلامی فلسطین در هشت بند مقابل لانه جاسوسی در تهران قرائت شد

در بخشی از این قطعنامه آمده است: صهیونیست‌ها در نبرد نابرابر در غزه به هیچ یک از اهداف خود مبنی بر نابودی دولت حماس و مقاومت نرسیدند.

این قطعنامه می‌افزاید: در تجاوز صهیونیست‌ها به غزه جبهه صداقت و نفاق از هم جدا شد.

در این قطعنامه آمده است: بر این باوریم که رئیس جمهور جدید آمریکا همان مسیری را خواهد رفت که اسلاف او رفتند و منافع صهیونیست‌ها در نگاه سران آمریکا بر منافع جهانیان ارجحیت دارد.

این قطعنامه از ملتهای مسلمان و دولت‌های مستقل جهان خواسته است از مبارزه با استکبار ذره‌ای عقب نشینی نکنند و بدانند تغییر اساسی در مشی استکبار روی نمی‌دهد.

در این قطعنامه همچنین آمده است: حمایت مردم فلسطین از حماس در انتخابات گذشته و در نبرد اخیر نشان می‌دهد، مسئله مقاومت بر سازش غلبه قاطع دارد به همین علت از ملت فلسطین می خواهیم در انتخابات آینده مجاهدان را برای رهبری فلسطین انتخاب کنند.

این قطعنامه می افزاید: حادثه غزه نشان داد نهادهای بین المللی ترسیم کننده خطوط طراحی شده استکبارند و به همین علت هنگام حضور دبیر کل سازمان ملل در سرزمینهای اشغالی دفاتر آن در غزه بی محابا منهدم شد.

این قطعنامه از ملت فلسطین خواسته است برای رفع مشکلات جهان اسلام راهی جز اتکا به ملت های اسلامی و اعتقاد به نصرت الهی جستجو نکنند.

این قطعنامه افزوده است: حادثه غزه نشان داد ملت ایران با همه گرایشهای سیاسی ، در حمایت از مظلوم یکپارچه و یک صداست و از همه ملت ایران می خواهیم در استمرار مبارزه تا پیروزی نهایی جبهه حق بر باطل ثابت قدم و پر خروش پیشتاز امت اسلامی باشند.

در پایان این قطعنامه با تقدیر از حمایت همه‌جانبه دولت اصولگرا از ملت غزه از رئیس جمهور و هیئت دولت خواسته شده است دربازسازی غزه و تسکین آلام مجاهدان نیز کوشا و پر تحرک باشند

کد خبر 73531

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز