کریستیانو رونالدو سعی کرده با انتشار عکس‌های خود به همراه جورجینا و فرزندانش در شبکه‌های اجتماعی به شایعات در مورد وضعیت بحرانی در خانواده‌اش پایان دهد.

رونالدو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مارکا، به نظر می‌رسد که شایعات بحران در رابطه کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز پس از به اشتراک گذاشتن عکس‌هایی در رسانه‌های اجتماعی از گردش خانوادگی در حالی که از مناظر ریاض دیدن می‌کنند، رو به پایان است.

کریستیانو رونالدو قراردادی به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار با النصر امضا کرد، اما به دلیل محرومیت دو جلسه‌ای از لیگ برتر، تاکنون نتوانسته اولین بازی خود را در لیگ عربستان انجام دهد.

این بدان معناست که اولین حضور او در عربستان سعودی روز پنجشنبه در بازی دوستانه مقابل پاری سن ژرمن خواهد بود.

زندگی لاکچری کریستیانو رونالدو در عربستان

از قبل مشخص بود که رونالدو  در یکی از گران‌ترین محله‌های ریاض زندگی لوکسی خواهد داشت، با این حال، باید مطمئن می‌شد که همه اعضای خانواده از این تغییر احساس شادی و رضایت کنند؛ و با عکس‌هایی که اخیرا رونالدو منتشر کرده، به نظر می‌رسد که او و جورجینا از اوقات خود در خاورمیانه با هم لذت می‌برند.

ظاهر رسمی جورجینا در مراسم رونمایی رونالدو با النصر به عنوان نشانه‌ای از بحران تلقی شد که جورجینا با پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی سعی کرد آن را کم‌اهمیت جلوه دهد.

با این حال، تا روز دوشنبه که آنها این تصاویر را در جایی که با هم بودند به نمایش گذاشتند، تردیدها ادامه داشت.

کریستیانو در حساب توییتر خود به همراه دو عکس نوشت: «روزی فوق‌العاده با عشق‌هایم»، یکی از آنها تمام خانواده را در یک قایق روی دریاچه با پس‌زمینه چند ساختمان در شهر نشان می‌دهد.

جورجینا هم همچون رونالدو در حساب اینستاگرام خود عکسی منتشر کرد از بازی در شهربازی منحصر به فرد پایتخت عربستان سعودی، به همراه پیامی در مورد احساسش به این شهر. او نوشت: «ریاض، تو چقدر زیبایی.»

کد خبر 735494
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha