کمپانی «آلپین کامپر» یک خودروی کاروان برقی فوق العاده را با نام «باز کمپر کانورشن» از جدید ترین محصولات آینده فولکس واگن در نمایشگاه اشتوتگارت معرفی کرد.

فولکس واگن

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سایت موتور ۱، فولکس واگن قبلا به طور رسمی اعلام کرده بود که در حال کار بر روی نسخه جدید و برقی از خودروی کاروان «آی دی»( ID) است. اما تا اواسط دهه جاری این خودروی کاروان تولید و به بازار عرضه نخواهد شد. لازم نیست تا سال ۲۰۲۵ منتظر بمانید تا یک خانه موتوری بر پایه اتوبوس برقی تهیه کنید زیرا یک شرکت آلمانی از یک نمونه از این کاروان در بزرگترین نمایشگاه مصرف کنندگان برای گردشگری و تفریح که در اشتوتگارت برگزار می‌شود، رونمایی کرده است.

تصاویری از کاروان جمع و جور و جدید فولکس واگن | نگاهی به ون شگفت انگیز آلمانی


از بیرون، خودروی کاروان اتوبوس مانند «آلپین کمپر» تفاوت چندانی با یک خودروی «آی دی باز»( ID. Buzz) که اکنون در بازار نیز موجود است، ندارد . با این حال، در این خودروی کاروان جدید، می‌توان تغییرات قابل توجهی را مشاهده کرد؛ از جمله اضافه شدن میله محافظ کوچک در جلو و چادر سقفی. ساخت این نمونه از کاروان اتوبوس مانند با رنگ سفید همراه با عناصر سیاه لاکی متضاد به پایان رسیده است.

تصاویری از کاروان جمع و جور و جدید فولکس واگن | نگاهی به ون شگفت انگیز آلمانی

فضای داخل این خودروی کاروان اما کاملا  جدید است.  در فضای درونی یک منطقه نشیمن نسبتا بزرگ وجود دارد که مجهز به یک نیمکت بلند است که به یک تخت کامل برای دو نفر تبدیل می شود. همچنین یک آشپزخانه کوچک با سیستم گرمایش آب برقی همراه با یک کشو با یخچال یکپارچه زیر نیمکت وجود دارد. همه اجزای داخل کاروان از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است و با رنگ‌های روشن تکمیل شده است که باعث می‌شود فضای داخل کاروان حتی بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد.

تصاویری از کاروان جمع و جور و جدید فولکس واگن | نگاهی به ون شگفت انگیز آلمانی

اما اگر بخواهیم از قابلیت چادر سقفی کاروان بگوئیم باید به این نکته اشاره کنیم که این چادر سقفی که ارتفاع آن قابل افزایش است، فضای چندانی برای خواب یک نفر ندارد، زیرا فقط فضای بیشتری برای ایستادن در کاروان را فراهم می‌کند. این خودروی کاروان اتوبوس مانند توسط یک موتور برقی با حداکثر توان ۲۰۱ اسب بخار (۱۵۰ کیلووات) و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاوربه حرکت در می آید. نسخه دو موتوره این کاروان به زودی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 735832

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha