جلسه رسیدگی به وضعیت فسخ قرارداد کاوه رضایی مهاجم تراکتور روز سه شنبه در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال برگزار شد و قرار است این کمیته بعد از بررسی اسناد طرفین به زودی رای خود را در این زمینه صادر کند. با وجود اینکه اخبار ضد و نقیضی در این ارتباط به گوش می رسد

كاوه رضايي

به گزارش همشهری آنلاین جلسه رسیدگی به وضعیت فسخ قرارداد کاوه رضایی مهاجم تراکتور روز سه شنبه در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال برگزار شد و قرار است این کمیته بعد از بررسی اسناد طرفین به زودی رای خود را در این زمینه صادر کند. با وجود اینکه اخبار ضد و نقیضی در این ارتباط به گوش می رسد اما براساس شواهد و قرائن و پیگیری های که داشتیم کمیته وضعیت بازیکنان رای خود را به سود باشگاه تراکتور اعلام خواهد کرد. چراکه باشگاه استقلال به طور کلی تفاهم با کاوه رضایی را انکار کرده است.
هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت وگو با همشهری آنلاین در خصوص اینکه گفته می شود رای به سود تیم تراکتور خواهد بود تاکید کرد : هنوز هیچی چیزی مشخص نیست. هر سه طرف ماجرا یعنی باشگاه تراکتور، باشگاه استقلال و خود کاوه رضایی اسناد خود را ارائه دادند. کمیته وضعیت بازیکنان هم براساس بررسی های این اسناد و دیگر پیگیری های خود رای لازم را صادر خواهد کرد. بر همین اساس مشخص خواهد شد فسخ قرارداد انجام شده از سوی کاوه رضایی غیرقانونی بوده یا اقدام او قانونی است.

آیا این نوع تفاهم نامه بین یک بازیکنی که با باشگاهی قرارداد دارد و با باشگاه دیگری تفاهم نامه امضا می کند تا نیم فصل به آن تیم برود حرفه ای است؟ نصیرزاده در این ارتباط می گوید: دقیقا بحثی که در جلسه کمیته وضعیت بازیکنان مطرح شد همین موضوع بود. مسوولان کمیته وضعیت بازیکنان تاکید داشتن در این شرایط و ادامه این رویه وضعیت خوبی را شاهد نخواهیم بود حالا ما منتظریم ببینم کمیته وضعیت بازیکنان چه رایی می دهد. البته قرار است ما لوایحه تکمیلی خودمان را به این کمیته ارائه کنیم. ضمن اینکه این کمیته اسناد به تفاهم نامه سه جانبه باشگاه استقلال، باشگاه تراکتور و خود کاوه رضایی را بررسی دقیقی خواهد کرد.

نصیرزاده درباره اینکه اگر رای کمیته وضعیت بازیکنان به سود تراکتور باشد و با توجه به اینکه کاوه رضایی قرارداداش را فسخ کرده بازهم می تواند برایشان بازی کند گفت: بله چراکه نام کاوه رضایی در لیست ما است و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

کد خبر 739089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha