دبیرکل کانون صرافان ایرانیان اعلام کرد: در حال حاضر در صرافی‌ها به اندازه کافی ارز موجود است و هموطنان می‌توانند با مراجعه به صرافی‌ها نسبت به تامین نیازهای ضروری ارزی خود اقدام کنند.

ارز - صرافي

به گزارش همشهری آنلاین، کامران سلطانی‌زاده؛ دبیرکل کانون صرافان ایرانیان درباره شایعات منتشرشده توسط سایت‌های ضد انقلاب مبنی بر عدم فروش ارز 5000 یورویی در شبکه صرافی کشور با رد این موضوع گفت: در حال حاضر در صرافی‌ها به اندازه کافی ارز موجود است و هموطنان می‌توانند با مراجعه به صرافی‌ها نسبت به تامین نیازهای ضروری ارزی خود اقدام کنند.

 وی افزود: هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن کانون صرافان که قابل دانلود از سایت کانون صرافان و کافه بازار است، نزدیک‌ترین صرافی مورد نظر را انتخاب کنند و با مقایسه قیمت‌های صرافی‌های مختلف نسبت به خرید ارز با کمترین قیمت و مطمئن‌ترین روش اقدام کنند.

 سایت کانون صرافان به نشانی www.kanoonsarafan.ir در دسترس مخاطبان است.

کد خبر 739274
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    20 1
    داداش سایتی که زدین اصلا وجود خارجی نداره. ضمنا دروغ گناه کبیرست
  • رویا IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    3 1
    الان میشه بریم پنج هزار تا رو بگیریم؟آخه میگن بیشتر ازدو هزار تا نمیدن ،خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    21 1
    کسي که وظیفهش نتواند انجام بده حرف از دشمن میزنه..
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    8 5
    مردم نان شب ندارن ارز میخوان چیکار
  • رجعبعلی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    10 1
    دروغ هست یورو نمیدن فقط دلاد
  • منصور IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    5 2
    شما که هر موضوعی را دنبال میکنید چرا شایعات پیرامون خرید دلار را دنبال نمیکنید وچیزی ننی نویسید که یارانه قطع میشه و مثلا مالیات بعدا میاد
  • کاظم IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    12 2
    اول خودت وارد سایت کانون شو ببین باز میشه بعدش بگو در دسترس است
  • قاضی شارع IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    10 1
    سایت بیگانه چیه عزیز ،من دلار لازم داشتم ،ده تا صرافی رفتم ،همه قیمت داشتند ،قیمت بانک مرکزی ،ولی هیچ کس دلار نمیفروخت ،هیچ صرافی دلار نداد منم رفتم آزاد خریدم.
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    9 2
    همه امید ما برای حفظ ارزش پول ملی و بهبود وضع معیشتی جامعه به دولت آقای رئیسی بود که متأسفانه خیلی زود ناامیدمون کرد😔
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    8 3
    از بس بانک مرکزی بی اعتبار بوده یکبار برای اولین مرتبه که خرفش را تغییر نداده و هنوز 5000 یورو را ثابت نگه داشته و هنوز اعمال میکنه مردم در تعجب بسر میبرند.... چقدر بالا پایین سر مردم درآوردند که نهایتاً ارز دلار را گران کنند... بهتر نبود از اول نرخ را برای دلار 50 هزار تومان می‌گذاشتند که تولید کننده و صادر کننده داخلی تکلیف ش مشخص باشه و اقتصاد کشور ثابت و پویا بشود.؟ وقتی که بانک مرکزی می‌تواند اینقدر با قدرت نرخ را ثابت نگه دارد چه دلیلی داره بالا پایین میکنه و تغییرات ایجاد میکنه و کارخانجات متضرر بشن مردم و تجار بلاتکلیف بشن.؟ اگر اقتصاد کشور را یکنفر فرماندهی کنه و در برابر اعمالش جوابگو باشه دیگر کسی نمیتونه دروغ بگه خیانت کنه و آخر سر بگوید دستم نبود آستین م بود..... بایستی در نظام کشور هر شخص و مدبر در قبال اعمالش بازخواست شود و مسئول اعمالش باشد نه اینکه هر وزیری بیاد بگه افتخار می‌کنم یک مسکن نساختم وزیر بعدی بگوید خیانت کرده... آخه چرا میگه دستم بود من نبودم تقصیر آستین م بود.... جرا کمک کاری و خیانت را با عذر آوردن و منت گذاشتن بر سر انقلاب... و طلبکار میشن.؟