این‌روزها که در آستانه جشن‌های سالگرد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، مدرسه استارت آپی ذوق با همکاری آموزش‌وپرورش پازل دهم شهر تهران اولین اردوی آشپزی کشوری را ویژه دانش‌آموزان دختر در مقطع ابتدایی برگزار می‌کند.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین، «بهاره عسگرخانی» از مدرسان و کارشناسان رشته آشپزی و بانیان برگزاری این اردو کشف استعدادهای بکر، افزایش قوه خلاقیت و ابتکار را یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اردو عنوان می‌کند و در ادامه می‌گوید : «شرکت کنندگان در این اردوی دو روزه با انواع ماده های غذایی سالم و غذاهای بومی و محلی کشورمان آشنا می شوند. آنها همراه با بازی و سرگرمی متناسب با گروه سنی‌شان روش پخت غذاهای دلخواه‌شان را آموزش می بینند که این موضوع کمک زیادی به افزایش میزان اعتماد به نفس آنها در دوران بزرگسالی و حتی در میان خانواده و دوستان می کند.»

این اردوی جالب که برای اولین بار در ایران برگزار می شود برای دختران 7 تا 10 ساله در مقطع ابتدایی تدارک دیده شده است. دختران شرکت کننده در اردوی آشپزی،می توانند در محیطی شاد و پر انرژی استعدادهایشان را کنار دوستان و همسالان خود محک بزنند و با نحوه طبخ غذاهای کم هزینه و سالم آشنا شوند . همچنین با حضور در یک دورهمی بزرگ از تجربه های خوب آشپزی بدون محدودیت لذت ببرند.

این اردوی پر از غذاهای خوشمزه و رنگارنگ در دبستان دخترانه زنده‌یاد«حبیبی کلهرودی» در روزهای ١٦و ١٧ بهمن ماه جاری رایگان برگزار می‌شود و همچنین به نفرات برگزیده هدایای ارزش‌مندی تعلق می‌گیرد.

کد خبر 739404

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha