یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۵ - ۱۲:۲۸
۰ نفر

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرج، میزان رشد مصرف بنزین در منطقه کرج و غرب استان تهران را درد ماه مهر 9 درصد اعلام کرد.

در اولین ماه فصل پاییز در این منطقه، 77.9 میلیون لیتر بنزین مصرف شده و این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته، میزان مصرف بنزین در این مناطق 71.7 میلیون لیتر اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، میزان مصرف نفت گاز هم در این منطقه 10 درصد رشد داشته و در مدت یادشده به 54 میلیون لیتر رسیده ،که این میزان در مهر 84 معادل 48.5 میلیون لیتر بوده است.

میزان مصرف بنزین سوپر منطقه کرج نیز در این مدت  افزایش یافته و از 851 هزار و 200 لیتر در مهر 84 به2.5 میلیون لیتر در مهر 85 رسیده است.

در ادامه این گزارش آمده است: در حال حاضر 43 جایگاه عرضه بنزین در غرب استان تهران وجود دارد که روند افزایش مصرف بنزین سوپر و تقاضای بیش از حد مصرف، این شرکت را وادار کرده است با وجود محدودیت های فراوان در عرضه این فرآورده، 6 جایگاه جدید در منطقه احداث و راه اندازی کند.

بر این اساس، در مهر سال جاری حدود دو میلیون لیتر نفت گاز کم گوگرد با هدف کاهش آلودگی هوا به شرکت اتوبوسرانی منطقه کرج تحویل داده شده است.

کد خبر 7397

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز