سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: دانشجویان به تصمیم اتحادیه اروپا برای خارج کردن گروهک تروریستی منافقین از لیست سیاه تروریست‌ها اعتراض کردند

نمایندگان 5 تشکل‌ دانشجویی امروز در دیدار با دبیر دوم سفارت جمهوری چک در ایران اعتراض خود به تصمیم اتحادیه اروپا برای خارج کردن گروهک تروریستی منافقین از لیست سیاه تروریست‌ها را رسما ابلاغ کردند.

به گزارش  واحد مرکزی خبر تهران، این دانشجویان پس از دیدار با دبیر دوم سفارت جمهوری چک که هم اکنون رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپاست، در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفتند: این اقدام اتحادیه اروپا، سیاسی و بر علیه مردم ایران است و دانشجویان تا دریافت پاسخ شفاف این اتحادیه، به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.

این دانشجویان که از تشکل‌های بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، جنبش دانشجویان عدالت خواه و دفتر تحکیم وحدت هستند، افزودند: دانشجویان تهرانی فردا در اعتراض به تصمیم اتحادیه اروپا برای خارج کردن گروهک تروریستی منافقین از لیست سیاه تروریست‌ها، مقابل سفارت انگلیس تجمع خواهند کرد.

به گفته دانشجویان، گیوویچ دبیر دوم سفارت جمهوری چک نیز با بیان اینکه این اقدام اتحادیه اروپا، حقوقی است و مقاصد سیاسی ندارد قول داد؛ اعتراض دانشجویان ایرانی را به اطلاع کشورش و اتحادیه اروپا برساند.

کد خبر 74066

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز