رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مردم ولایتمدار استان بوشهر در بحث حمایت و پشتیبانی از نیازمندان و مددجویان کمیته امداد و خیرخواهانه رتبه اول را در کشور دارند.

سید مرتضی بختیاری

به گزارش همشهری آنلاین، سید مرتضی بختیاری در بندرگناوه گفت: کمک های مردمی استان بوشهر به یتیمان و نیازمندان به رغم مشکلات اقتصادی و تورم اعجاب برانگیز و سال به سال کمک‌هایشان افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: مردم این استان در سال ۱۴۰۰ به میزان ۴۰ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان به حساب یتیمان واریز کردند که در ۱۰ ماه اول امسال به ۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

بختیاری، مجموع کمک های مردم استان بوشهر به کمیته امداد را در سال ۱۴۰۰ اعم از نقدی و جنسی ۲۳۹ میلیارد و ۶۹۹ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این کمک ها در ۱۰ ماه اول امسال به ۳۰۹ میلیارد و ۱۹۹ میلیون تومان افزایش یافته که نشان دهنده رشد قابل چشمگیری است.

وی بیان کرد: البته خیریه های دیگری در استان بوشهر وجود دارند که مستقلا به نیازمندان کمک می کنند و آمار ارایه شده مربوط به کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهارداشت: استان بوشهر در بخش اشتغال، مسکن و کمک های مردمی، مشارکت های مجموعه شورای راهبردی عسلویه به عنوان مسئولیت های اجتماعی همه آماده پای کار آمده اند.

بختیاری در پاسخ به تعداد آمار افراد تحت پوشش کمیته امداد گفت: آمار افراد تحت پوشش حالت شناوری دارد و به متغیرهای اقتصادی کشور برمی‌گردد.

وی افزود: توانمندسازی مدد جویان زیرپوشش در ماموریت‌های اصلی این نهاد قرار گرفته است.

بختیاری یادآورشد: در این راستا سه رکن شامل اشتغال، مسکن و فرهنگ خودباروی و خود اتکایی تعریف کرده ایم که اولویت دار هستند.

کد خبر 741061
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha