حمله سگ‌های ولگرد به یک زن باردار ۲۷ ساله در نایسر سنندج، او را راهی بیمارستان کرد.

نایسر

به گزارش همشهری آنلاین، جولان و پرسه سگ‌های ولگرد در سطح این شهر و نواحی منفصل شهری این شهرستان معضلی است که در سایه بی‌توجهی و کم‌کاری مدیریت شهری، شهروندان را عاصی کرده است.

 در طول یک‌سال اخیر چندین بار در گزارشات مختلفی این گله‌مندی شهروندان را به گوش مسئولان شهرداری سنندج رسانده و این خواسته مردمی را مطالبه‌گری کرده اما هر بار به بهانه هزینه‌بردار بودن عقیم‌سازی سگ‌ها و هزینه نگهداری، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده‌اند.

البته علاوه‌بر بی‌توجهی مدیریت شهری نسبت به ساماندهی سگ‌های ولگرد در سطح شهر سنندج، مشکل دیگری نیز وجود دارد و آن غذادادن برخی شهروندان به این حیوانات است که از روی ترحم انجام می‌شود که هر دوی آنها به حوادثی تلخ‌ می‌انجامد.

ماجرا از این قرار است که در طول چندین ماه اخیر چندین مورد سگ‌گزیدگی در نقاط مختلف شهر اتفاق افتاده است، روز گذشته نیز در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج، این‌بار سگ‌های ولگرد به یک زن باردار حمله کرده و این شهروند را راهی بیمارستان بعثت کرده است.

کیوان ساعدپناه همسر این بانوی ۲۷ ساله (مهلا مرادی) با بیان اینکه سگ‌های ولگرد به همسرم حمله کرده و از ناحیه ران پا آسیب دیده است، گفت: همسرم از شب گذشته در بیمارستان بعثت بستری و عصر امروز ترخیص شد.

وی افزود: پرسنل بیمارستان بلافاصله همسرم را تحت مراقبت قرار داده و واکسن ضدهاری نیز به او تزریق کردند.

این شهروند سنندجی گفت: واقعا از این همه بی‌مسئولیتی متولیان ساماندهی سگ‌های ولگرد به‌شدت گله‌مندیم، امیدواریم این وضعیت سامان پیدا کند.

کد خبر 741393
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 84
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • مهندس عثمان قادری IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    50 6
    دولت و مجلس ؟ شهرداریها را موظف کنند تا سگهای ولگرد را جمع آوری نمایند ؟ و دوستان هم پیمانمان چین و کره شمالی صادر کنیم ؟ چقدر ارزی آوری به نفع ایران است ؟ درآمدش از نفت هم بیشتر است
  • شکوفه FR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    اینقدر علیه سگهای بی پناه مطلب مزخرف نشر ندید!!! خود شما وقتی گرسنه یشید چه می کنید ؟؟!!
  • سهیل IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    78 39
    مدعیان دروغین حمایت از حیوانات (سگها) در معابر شهری کجایند پاسخ بدهند؟؟؟
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    44 10
    باز خدا را شکر بیمارستان رسیدگی کرده
  • علیرضا IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    39 14
    سلام.سگ از جمله حیوانات اهلی که وفاداریش و خدماتش که مثال زدنیه مثل وقایع اخیر زلزله ولی متاسفانه از جایی که مدیریت نمیشن گاه وقایع تلخی نیز اینچنین رقم میخوره.ما به خاطر نیاز هامون در طول تاریخ این حیوانات رو اهلی کردیم حالا دیگه نیازشون نداریم.ولشون کردیم.به جای مدیریت.تیر خلاص میزنیم.سم تزریق میکنیم.میگن غذا ندین.خوب نمی‌دیم گشنه میمونند میگین میرن شکار پلنگ.بعد گرگ میاد میگین خوراک پیدا نمیکنن بابا شما چرخه رو بهم زدید.دوست دارم وقت بذاری فیلم توگو رو ببینید محشره.ممنون از توجهتون
  • علی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    50 19
    سلام.لطفا آزادگان شهرداری خواهش میکنم رسیدگی کنند این سگها احتیاج به پناهگاه مخصوص دارن وباید عقیم شوند لطفاً رسیدگی کنید سپاس
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    35 33
    حیوونا رو غذا بدین تا اینهمه گرسنه نباشن تا غیر اهلی رفتار کنن ، شکار وقتی مطرحه که غذا یافت نشه ، اگر غذا رسانی کنید و وظیفه خودتون بدونید که به حیوونای بی پناه گرسنه مونده و درمونده در سرما ، غذا ، بدین این داستاناتون جمع میشه ، هر چند ما معتقدیم که مطبوعاتی ضد طبیعت دایم در صدد جو منفی دادن و هیولاسازی سگهای بی گناه ایرانن، ما شک نداریم تا مجازات الهی فاصله ایی نیست ، یکم به کشورهای همسایه نگاه کنید ، گرجستان ، ترکیه، چقدر با حیوونا مهربونن اونا رو توو بانک‌هاشون ، رستوران‌ها و بوتیک های لباسشون پناه میدن. ببینید اینهمه سنگ دلی در آینده از ایرانی ها چه به نمایش میده ، تاریخ و تاریخ نگارها رو در نظر بگیرید، جنایاتی هم که درش ثبت میشه همون تاریخ مردم و کشور ماست ، نه به کشتار حیوانات ، خصوصا سگ ها ، نه به ضد طبیعت بودن و نه به سنگدلی و بی‌رحمی و درود به شرف همه حیوان دوستها .
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    49 12
    واقعا تعداد سگ های ولگرد تو شهر سنندج خیلی زیاده
  • GB ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    53 25
    مردم خودشون باید این سگ ها رو بکشند. اگه شهرداری بکشه طرفداران قلابی محیط زیست که دشمن انسانها هستند و هیچ درکی از تخریب این سگ ها به محیط زیست ندارند شاکی می شوند. پس بهتره مردم به این سگ ها گوشت الاغ مسموم بدن و محله هاشون رو از این سگ ها پاک کنند.
  • حامد IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    16 64
    حالا بازم بگید برای سگ های بی گناه ممنوعه جانم فدای رهبر