معاون سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از پذیرش بیش از ۲۰۰۰ بی‌خانمان در شب یکشنبه توسط گرمخانه‌های شهرداری تهران خبر داد.

گرمخانه

به گزارش همشهری آنلاین، پیمان ضیایی معاون سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به برودت هوای پایتخت اظهار کرد: با توجه به این موضوع، گشت‌های فوریت اجتماعی در سطح شهر تهران تردد داشته و نسبت به انتقال افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب به گرمخانه‌ها اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار اخذ شده از سطح گرمخانه‌های سطح شهر تهران در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ؛ ۱۷۰۲ نفر پذیرش شده‌اند، افزود: در گرمخانه‌های سیار (اتوبوس‌های سیار مستقر در سطح میادین) ۶۲۶ نفر پذیرش شده‌اند.

معاون سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند از طریق شماره ۱۳۷ نسبت به اطلاع‌رسانی افراد بی‌خانمان و حضور گشت‌های فوریت‌های اجتماعی شهرداری اقدام کنند، گفت:‌ بیشترین پذیرش گرمخانه‌ها مربوط به گرمخانه منطقه ۱۱ با ۲۳۹ نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰ گرمخانه در سطح شهر تهران فعال هستند و آماده پذیرش افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب بوده و این افراد به صورت رایگان پذیرش می‌شوند؛ همچنین ۲۲ اتوبوس سیار نیز در میادین اصلی آماده پذیرش افراد بی‌خانمان هستند.

کد خبر 741749
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha