اخیراً بعضی از رسانه‌های اصلاح‌طلب از تذکر و اخراج بعضی از بانوان عضو کتابخانه ملی جمهوری اسلامی که حجاب اسلامی را رعایت نکرده بودند، خبر داده‌اند.

کتابخانه ملی ایران

به گزارش همشهری آنلاین، از روز سه‌شنبه این هفته در فضای رسانه‌ای، موضوعی در میان اهالی کتاب پیچیده است و آن هم موضوع وارونه و یک طرفه‌ای است که «حجاب اجباری در کتابخانه ملی» نام گرفته است.

اگر فردی در این مدت به کتابخانه ملی رفته باشد با یک دور سرسری خواهد فهمید که همان مکانی که برای پژوهشگران تدارک دیده شده تا کارهای پژوهشی و تحقیقی خود را با اسناد معتبر و درجه یک دنبال کنند، به محل اختلاط دخترها و پسرها و نمایش ناهنجاری‌های رفتاری و ارتباطی تبدیل شده است.

تصاویر عجیب زنان بی ححاب در کتابخانه ملی ؛ ماجرای خبرساز حجاب اجباری چیست؟! | توزیع برگه تذکر حجاب ؛ برخی معلق شدند اما باز هم اعتنایی نکردند!

با ورود از درب غربی و چرخی در اطراف سالن همایش‌های کتابخانه می‌بینیم عده‌ای به طور گروهی در گوشه و کنار آن با لباس‌های نامتعارف به گپ و گفت و استعمال دخانیات مشغولند. برای بعضی از بانوان حاضر در این گعده‌ها حتی عنوان بدحجاب را هم نمی‌توان انتخاب کرد. این بی‌حجابی فقط در پوشاندن موهای سر نیست؛ چرا که اگر در همین هوای سرد نیز به آنجا سری بزنید با پوشش‌های زننده‌ای در لباس خانم‌ها حتی در استفاده از شلوارهای پاره پاره مواجه می‌شویم.

علاوه بر بی‌حجابی و ارتباط‌های نامتعارف، سیگار کشیدن و گرفتن ژست‌های روشنفکری رونق بسیاری در میان این جمع دارد.

تصاویر عجیب زنان بی ححاب در کتابخانه ملی ؛ ماجرای خبرساز حجاب اجباری چیست؟! | توزیع برگه تذکر حجاب ؛ برخی معلق شدند اما باز هم اعتنایی نکردند!

عرف و قانون «پوشش و رفتار» باهم تفاوت دارد

حتی در جوامع غربی نیز با وجود آن‌که عرف و قانون «پوشش و رفتار» به طور کلی از قانون «پوشش و رفتار» کشور ما بازتر است، عرف پوشش اماکن علمی و دانشگاهی به نسبت فضای عمومی و تفریحی آن جوامع، رسمی‌تر است.

حریم خصوصی هم تا جایی محترم است که به هنجارهای قانونی در عرصه عمومی آسیب نزند. مسئولان و مدیران کتابخانه ملی نباید تحت تاثیر جوسازی این هنجارشکنان قرار بگیرند و با مسامحه غیرموجه، فضای علمی دانشجویان واقعی را ناخواسته تنگ کنند.

تصاویر عجیب زنان بی ححاب در کتابخانه ملی ؛ ماجرای خبرساز حجاب اجباری چیست؟! | توزیع برگه تذکر حجاب ؛ برخی معلق شدند اما باز هم اعتنایی نکردند!

همه آئین نامه را می‌خوانند و بعد عضو می‌شوند!

همه افرادی که در کتابخانه ملی عضو هستند، ابتدا آئین نامه عضویت را می‌خوانند و بعد از آن درخواست می‌دهند؛ پس این عده‌ای که ابتدا قوانین کتابخانه ملی را پذیرفته‌اند الآن نباید به اجرای همان قوانین اعتراضی داشته باشند.

در بند هفت ماده ۱۰ شیوه‌نامه پذیرش و عضویت کتابخانه ملی، رعایت کامل پوشش اسلامی و حفظ شئونات دینی فرهنگی و اجتماعی در محیط سازمان، الزامی است و در صورت مشاهده موارد تخلف، مراتب در کمیته عضویت مطرح و تصمیم مقتضی (تذکر، تعلیق و ابطال کارت عضویت) اتخاذ خواهد شد. در بند هشت ماده ۱۰ آیین نامه عضویت کتابخانه ملی نیز از ممنوعیت استعمال دخانیات در کل محوطه سازمان به صراحت سخن گفته شده است.

تصاویر عجیب زنان بی ححاب در کتابخانه ملی ؛ ماجرای خبرساز حجاب اجباری چیست؟! | توزیع برگه تذکر حجاب ؛ برخی معلق شدند اما باز هم اعتنایی نکردند!

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که تهدیدی نسبت به این هنجارشکنان صورت نگرفته و نحوه بیان این برخورد، فقط تفسیر به رای کردن است. البته کتابخانه ملی در ماه‌های اخیر فعالیت‌هایی را به صورت رسمی و غیررسمی در قالب فعالیت‌های جنبی انجام داده‌ است و همانطور که در ادامه یکی از اعضای کتابخانه در توئیتی می‌گوید، در ۲۸ آذر برگه‌هایی در خصوص رعایت این مسأله روی میز افرادی که رعایت نمی‌کردند، گذاشته شده، اما عکس‌العمل این افراد نسبت به این مسئله به شدت غیرمنطقی و تیز و تند است.

تصاویر عجیب زنان بی ححاب در کتابخانه ملی ؛ ماجرای خبرساز حجاب اجباری چیست؟! | توزیع برگه تذکر حجاب ؛ برخی معلق شدند اما باز هم اعتنایی نکردند!

رویارویی با قانونی که خودشان امضایش کرده‌اند!

جمعی از کسانی که خودشان آئین‌نامه عضویت را خوانده و امضاء کرده‌اند، حالا با انتشار توئیت‌هایی به مقابله با قانونی برخاسته‌اند که خودشان نسبت به تمکین آن متعهد شده‌اند. این توئیت‌ها اشاره به رفتارهای گستاخانه‌ای دارد که گمان می‌کنند بعد از سه ماه آشوب و اغتشاش، فضای علمی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی را هم می‌توانند به سادگی تحت تأثیر هنجارشکنی‌های خود قرار دهند.

تصاویر عجیب زنان بی ححاب در کتابخانه ملی ؛ ماجرای خبرساز حجاب اجباری چیست؟! | توزیع برگه تذکر حجاب ؛ برخی معلق شدند اما باز هم اعتنایی نکردند!

به کسانی که معلق شدند، تذکر داده شده، اما اعتنایی نکردند

کتابخانه ملی طی ۲ یا سه مرتبه به کسانی که حجاب و شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کردند، تذکر داده است و در فضای مجموعه نیز کارهای اطلاع رسانی جنبی صورت گرفته است. در نهایت ۱۲ نفر از کسانی که نسبت به تذکرات بی‌اعتنایی کردند، دعوت شدند تا تعهد کتبی بدهند که رعایت می‌کنند و اخراجی هم صورت نگرفته است. تا بدین لحظه چهار نفر این تعهد را انجام داده‌اند و عضویت‌شان به حالت قبل برگشته است. آن‌ها می‌توانند از تمام امکانات بهره ببرند.

تصاویر عجیب زنان بی ححاب در کتابخانه ملی ؛ ماجرای خبرساز حجاب اجباری چیست؟! | توزیع برگه تذکر حجاب ؛ برخی معلق شدند اما باز هم اعتنایی نکردند!

البته سازمان اسناد و کتابخانه ملی در خصوص حجاب فعالیت‌های خوبی انجام داده تا این امر مهم دینی که قانون کشورمان است مورد توجه قرار بگیرد و اعضای این کتابخانه نیز ملزم به رعایت پوشش قانونی و شئونات اسلامی باشند.

کد خبر 742380
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 194
  • نظرات در صف انتشار: 709
  • نظرات غیرقابل انتشار: 34
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    ایول درود بر شرف زنان شجاع سرزمینمان
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    حجاب در کشور ایران یک قانون هست و هر فردی چه ایرانی و چه خارجی وقتی به ایران سفر می کند ملزم به رعایت حجاب می باشد. خانم های بی حجاب همانگونه که وقتی سارقین به اموال آنها دستبرد می زنند، یا افرادی برای آنها مزاحمت ایجاد می کنند و یا کسی حقی از آنها را پایمال می کند، به دستگاه قضا شکایت برده و می خواهند که دستگاه قضا طبق قانون با طرف مقابل این خانم ها که سارق ،مزاحم و یا هر فرد دیگری باشد ، بشدت برخورد نماید ، بنابر این باید همانگونه قانون را رعایت کنند . مگه منطقی هست که این خانم های بد حجاب و بی حجاب یک جا خودشان قانون را زیر پا بگذارند و در جای دیگر انتظار داشته باشند دستگاه قضا برای آنها قانون را اجرا کند؟!!!!!!!!!!
  • بنده خدا IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    این لقمه حرام ها را هیج جا راه ندهید و بشدت باهاشون برخورد کنید
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    مملکت رو فروختین به چین
    • رسول IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      23 23
      تو مریضی به لحاظ روحی قطعا
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      43 5
      عزیز شما حرام زاده بودن اونا رو از کجا فهمیدین؟
  • زیبایی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    به به به این همه زیبایی!
    • فلفلی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      9 15
      چه ربطی داره ....
  • محمد IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    همه شونو بریزید بیرون مگه اینا سواد خوندن دارن،یا هم اینکه کتابخانه رو آتیش بزنید تا دیگه شاهد این بی اخلاقیا نباشیم و برگردیم به دوره مغول
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      51 17
      نه اینا بیسوادن فقط ساندیسی ها سواد دارن
  • علی IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    خوشتان بیاید یا نیاید مملکت و آینده مملکت متعلق به نسل جدید است که پوشش و سلیقه متفاوت دارند. دیگه دوران انقلابیون سال ۵۷ و نسل ما متولدین زمان پهلوی پایان یافته است.
    • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      21 68
      ۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله🗿 اونهمه جمعیت و دهه نودی هارو دیدید؟کمتر دستو پا بزنید مسئولین جم نکنن این بچه پولدارهای قانون شکن رو ماها میریزیم بیرون جمع میکنیم صبر ماها حدی داره به قول امام خمینی تازه ما امسال قبل از زمان مقرر شده رفتیم اونجا دهه هشتادیم😁✌️
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    اینها تعدادشون زیادنیست ولی هرروز جهت عادی سازی والقای زیاد بودن درمراکز خریدوپاساژها ومراکز تفریحی مثل پل طبیعت و.... حضور پیدا میکنن و چون ازطرق مختلف با هم ارتباط دارن اگه حتی بادرصد کمی از اینها برخوردبشه سریع بقیه خبردارشده این بساط آزار دهنده اصلاح میشه
  • سپه IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    گندشو درآوردن بی حجابای کودن
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    همون نظریه فروید رو باز باید دید ریشه بسیاری از مشکلات انسان ناشی از عقده های جنسی هست دیدن صحنه های محرک غیر اخلاقی در تغییر رفتار اجتماعی موثر است و هر چه منع شود حریص تر و گستاخ تر می شود لذا به عنوان بیماران جنسی از این افراد یاد می شود سادومازوخیزم و شکنجه آزاری زندگی فاقد چهارچوب اخلاقی و نیهلیسم و پوچ گرایی پیروی از فلاسفه افسانه پرداز هندو و روشنفکرنماهای مالیخولیایی و تقلید از جهان آزاد بدون دین و اخلاق و واپس گرایی و تمایل به آنارشیسم بحث طولانی دارد بیشتر لجاجت و حرص و ازارگری انگیزه این افراد شستشو مغزی که امان از روزی که فرد به گناه خود ایمان بیاورد و زشتی کارش را زیبایی ببیند آنوقت دیگر مرزی نخواهد داشت!
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    مرده شورشون را ببرند که همه جا را به افتضاح کشیدن ..آخه دیگه کتابخانه هم جای خودنمایی کردن و گشودن عقده های درون شماهاست...اصلا از ترس و وحشت وجود اینها جرئت نداریم از خونه بیرون بریم...کاش فقط روسری به سر نداشتن...همه کارزشت و بد و ناپسندی را با هم انجام میدن...زندگی را به کام مردم تلخ کردن...خدا خودش خواب راحتو ازشون بگیره
  • بنده خدا IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    واقعا کار زیبایی کردن
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      15 28
      بنده خدا؟!والله تودست شیطون روازپشت بستی.شیطون دوره های جبرانیشوپیش تووامثال تومیگذرونه
  • علی IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    اینجور خانمها شعارشان اینه زن فساد ازادی
  • زارا IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    نتیجه شل انگاری قانون میشه همین چیزا، زنای عقده ای غمی جز خودنمایی ندارن
  • میانی IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    تمام شمگلات این مملکت مانند فقر گرانی بی گاری و عدم توانایی جوانان در ازدواج حل شده فقط موی زنان مانده که در حال حل شدن مشگل است خدارئ شکر جهان دارد نسمت اقتصاد نو و فناوری پیش می رود و ما کجا
  • ایرانی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    آقا نسل جوان ما خوشایند باشه یا ناخوشایند اینه دلیل بر اینکه دنبال پژوهش و تحصیل نیستن هم نیست اگه ظاهر بین نباشیم این نسل به اطلاعات خیلی بیشتری دسترسی داشته و نخبه های علمی خودشونم دارن نمیتونید که تا ابد با محرومیت و اجبار پیش برید باید بتونیم با هم و نسل جوانمون کنار بیایم آینده بیشتر جمعیت کشور از همیناست و روز به روز هم بیشتر میشن و بیشتر وارد جامعه میشن راه کار چیه؟ جنگ و دعوا ؟
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    بهترین راه برای مبارزه با بی حجابی مبارزه معکوس است !! از امروز با حجاب محجبه ها مبارزه کنید مطمئن باشید همه از سر لجبازی محجبه می شوند ‍!!!
  • اميرکبير IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    اصلاح طلبها آرزو دارند روزی پورن استارهای آمریکایی در ایران برنامه برگزار کنند
  • IN ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    زن زندگی آزادی
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    دلیل این همه ستم چیست؟
  • ناشناس IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    مسئولین کتابخانه باید هواسشون باشه چون دشمن همه جا این تافاله راهااستخدام کرده وحتی پولم بهشون داده که خودشونو اینطوری به نمایش بذارن
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    هرزه هرزه هرزه🤮🤮 یه مرد مثل خودشون دنبالشون بیافته دست از سر بقیه بردارن
  • محمدی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    ضعف مطلق در برابر این هنجارشکنان کار را به اینجا رسانده هست
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    ممنون که با موهای چربت یه مدت جامعه رو به لجن کشیدی
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    واخ واخ واخ ، بدبخت شدیم
    • ناشناس IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      2 13
      درودبرشرفت
  • زهرارضایی US ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    واقعا متاسفم برای هنجارشکنان عقده ایی
  • یوسف IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    ای وای که دیدن موی سر یه نا زن چشم چرانی بیشتر کنی و زندگی خیلی ها را خراب می کنی .
  • امیر علی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    یعنی الان مشکل فقر و بی پولی مردم رو دارین به حجاب ربط میدید فکر نون باش که خربزه آب است
  • آزاده IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    تصاویر عجیب ؟؟؟؟؟؟کجاش عجیبه؟ خیلی هم عادیه، زندگی عادی یه آدم
    • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      2 8
      هرچی جای خود .چه ربطی داره آخه
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    آقا بس کنید دیگه. آخه دیگه چه جوری باید بگیم که این ضوابط و مقررات من درآوردی شما رو قبول نداریم؟؟ چه جوری باید اعتراض کنیم که رسیدگی بشه؟؟
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    بله زیبا ست و بسیار زیباست
  • محمد IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    کار خوبی میکنند، هر کس اختیار خودش را دارد، به کسی هم ربطی نداره☝️ بس کنین دیگه خواهشا، کشور های دیگه ۲۰۰ سال جلو تر سیر میکنند ما هنوز داریم درباره ی پوشش بحث میکنیم؟ واقعا خنده داره..
  • ناصر IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    بهترین کارو کردند.حقشونه.بعضی ها خیلی وقیح شدن.اصلا نباید راهشون بدن.خدا قوت
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      5 22
      حالا این موهای شپشو چربو رونمایی کنن پیشرفته میشن،، عقده ایها اینا همه از کمبوده
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    وای بر حسن روحانی با اون مملکت داریش
  • مهرداد IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    قانون کشوره ... تو سرشون که مثلا کتاب میخونند وشعورشون صفر صفره
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    شما وقتی از این شرایط گلایه کنید که مانند همه کشورها در بستر جامعه آزادی فردی در حد عرف باشه وقتی در جامعه محدودیت باشه این رفتارها جای دیگه بروز میکنه
  • مرتضی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    به نظر من شما که ساعات مطالعه‌ی کتاب در کتابخانه‌های عمومی را برای باجیلار و قارداشلار یعنی برای خواهران و برادران جدا کرده اید خودتان قانون را رعایت نکرده اید که وقتی خواهران در سالن یا محوطه تشریف دارند برادران را به آنجا راه داده اید.پارک بانوان هم همین شکلیه که وقتی خانمها میرن آنجا دیگه هیچ برادری، آنجا نیست.پس کسیکه از بانوان کتابخوان در چنین شرایطی تعهد گرفته خودش غیر متعهده و باعث اعتراض خانم هاست.خانمها شما حق دارید با این بی قانونی ها برخورد کنید.
  • حسینی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    در این مملکت همه مشکلات و مسائل حل شده فقط مشکل باحجابی و بدحجابی مانده که باید حل شود،ملت را به حال خود واگذار کنید،همه مسائل به بهترین نحو حل می‌شود،
  • صداقت IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    از اختلاس بگید
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    پولهای حرام که از اختلاس ، دزدی ، کلاهبرداری ، و... در حلقوم این زنان ریخته شده خود را به صورت پشت پا زدن به ارزشهای اسلامی و اخلاقی نظیر حجاب ظاهر می کند .
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    چطور آزادیم ؟ وقتی به قانون احترام نمی گذاریم؟!
  • ناشناس IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    یا صاحب الزمان ادرکنی خداالهی لعنت کنه خانواده های بی غیرت رواصلا نبایداجازه وردبه این جورآدم های لاابال روراه بدین
  • امراله مهماندوست IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    مسئولین کتابخانه ملی ایران اگر شهامت آن را ندارید خودم می آیم تهران کتابخانه ملی ایران را روی سرتان خراب می کنم
  • امیر IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    من موندم آنقدر که روی حجاب مانور میکنن روی اختلاس دزدی کاری نمکنن ؟! چرا ؟ چون خودشون اختلاس میکنن ولی طرفدار حجاب هستم
  • مسعودازکردستان IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    همه ژست وادای روشنفکری درمیارن.
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    حواستان به کارهای که انجام می دهید باشد اخراج آن بانوان از کتابخانه ملی آینده آن جوان را سیاه می کند و دوم اینکه ظهور یک مزیت دانشمند و نخبه در ایران را در نطفه خفه کردید، او می‌توانست کارهای مثبت بسیاری برای مملکت انجام دهد
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    متاسفم که شهر رو برای نگاه های هوس آلود امن تر می کنی
  • قاسم IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    مرگ برهرچه بی حجابه...بایدبرخوردجدی بشه بایداین هاراازجامعه نجیب ایران پرت کردبیرون
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    لعنت به موهای قشتگت...با اون اعتماد ب نفست
  • ناشناس IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    سلام تورو خدا این بیحجابهارو جم کنید میخوان خشمه خدا دامن گیرمون بشه این همه بلا بس نیست نمیشه درس عبرتی برای انسانها بسته دیگه هر کی بیحجاب اونارو بگیرید بزار جن بشن
  • مانیا IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    پدر مارو درآوردید بخاطر این قانون زور ومسخره، من بدبخت سال 90 بخاطر آستین کوتاه تو کتابخونه ملی بازخواست شدم، آفرین به این نسل که کم نمیارن، قانون بد باید برداشته بشه
  • محمد IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    سلام به امید روزی که امام زمان(ع)بیاد کره زمین باک بشه خشم خدا همینه زلزله میاد چه برا بی حجاب چه حق یتیم تجاوز توهین به قرآن اهل بیت علیهم السلام وووووو صبر چه اتفاق های بیفته
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    بازم صدرحمت به همون گشت ارشاد. اونجوری خود طرف میرفت یه تعهد میداد و تمام. الان اینجوری هم مردم رودرروی هم قرار گرفتن هم تو کسب و کار مردم اختلال ایجاد شده و هم رسانه های معاند خوراک خبری بهتری پیدا میکنن. اصولا هنر حکمرانی در جمهوری اسلامی یعنی همین که بیای ابروشو درست کنی چشمش هم کور میکنی
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    البته همینا اگر در میتینگ های تبلیغاتی آقای رئیسی باشند یا در راهپیمایی حضور داشته باشند موجب مباهات و خرسندی هست ولی اگر کار شما باهاشون تموم شد جایی حضور پیدا کنند کاری خلاف قانون و شرع انجام گرفته و مستحق برخورد هستن
  • کاوه IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    یکم اوضاع اروم شده باز شروع کردید بابا ول کنید مردم رو به اقتصاد برسید وقتی اعتراضات شروع میشه هی میاید التماس که اقا نکنید مردم راهشون را جدا کنن باز دوباره یه عده که نمیخان جامعه روی ارامش ببینه شروع کردن شب عیده قیمتها بالا مردم عصبانی نکنید بزارید جامعه ارامش داشته باشه هرچی توان دارید بزارید واسه حل مسایل اقتصادی ومعیشت مردم
  • ممصادق IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    لطفا یه گزارشی هم از وضعیت دلار، سکه، ارزش پول ملی ، خط فق، خط فلاکت ، آمار دزدی و خفت گیری و ... منتشر کنید.
  • عل IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    وای برشما امثال شما تازه ب دوران رسیده های بدبخت عقده ای غرب زده
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    قانون چی؟ کی انتخاب کرده? مادر بزرگ و پدر بزرگشون.‌ یا رفراندوم براش بگذارید یا حرف زور نزنید
  • ایمان IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    بچسب به دلار ۵۰ هزار تومانی.
  • ایرانی IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    88 80
    معلومه دولت از اینها حسابی ترسیده و الا کاری نداره اجازه حضور ندن، از چی میترسن؟ فوقش شلوغ کردن دستگیرشون کنن. بی قانونی کردن سزاش همینه ولی متاسفانه دولت حسابی ترسیده و جرات نداره.
  • ایرانی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    جای بسی تاسف است در قرنی که دنیا باسرعت رو به پیشرفت است ما با وجود انبوهی از مشکلات اقتصادی که روبروز هم بیشتر و بیشتر میشود به حای حل مسائل اصلی که معیشت مردم رو بشدت تهدید میکند هنوز درگیر مسئله حجاب هستیم.
  • رامین IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    سلام بخدا خسته شدیم با این لحن نوشتن عجیب بی حجابی.بابامملکت.ول شده از گرونی و اختلاس بسته تو رو خدا.
  • کوروش IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    قشنگ کردن شهر وظیفه شهرداری است نه زنان با مو و اندامشان. این سو استفاده است
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    71 32
    اینها فضانورد بشوند آسمان های دگر چه شود
  • بهار IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    66 86
    وای بر اون بی‌غیرت که تصویر اخررا نوشته.
  • ه.و IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    84 80
    این اولشه دیگه لباسم نمیپوشن... داستان همینه
  • امید IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    چرا دوست دارین همه مشکلات ریز و درشت و بدبختی های مردم رو نادیده بگیرین و فقط به حجاب که یک موضوع شخصیه بپردازین
  • ناشناس IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    بچرخین تا بچرخیم زن زندگی آزدی
  • DK ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    86 70
    حالا شما زور بزنید کاری ازتون پیش نمیره
  • علی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    68 92
    مسئولین بدانند اگر حجاب نباشد و با کشف حجاب کنندگان برخورد نکنند قطعا گناههای دیگر هم عادی می‌شود پس دیگر دلیلی ندارد ما انقلابیون، خودمان و فرزندانمان را در خیابانها یا در مرزها فدا کنیم چون شهدا هم خود را فدای جمهوری اسلامی کردند نه جمهوری لاییک این هشدار را جدی بگیرید و از خواب بیدار شوید تا دیرتر نشده است
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    94 51
    ۱_عدم رعایت قانونی که به گفته تان خوداعضاآن راپذیرفته وامضاکرده راخودمسئولین به ملت آموخته اندآنجاکه وعده میدهندوزیرش میزنند...آنجاکه حتی قوانین اساسی راکه زمانی خودوهمفکرانشان نوشته اندرعایت نمیکنندوبرایش ماده تبصره میگذارند....پس نمیتوانیدازمردم گله کنید.۲_گفتیدومقایسه کردیدکه حتی درغرب واروپاهم اماکن علمی شئون خودرادارندوافرادرعایت میکنند...فکرنمیکنیددلیل این گسیختگی قوانین خودتان است؟؟؟وقتی ضابطین فرقی بین اماکن عمومی وتفریحی وعلمی قائل نیستندودرهمه اماکن نسبت به پوشش مردم دخالت دارندخب جای گله نیست که ازمردم توقع داشته باشیدفرقی بین اماکن قائل باشند.۳_ودرکل وضع قانونی که برخلاف خواست عمومی است خودجای اشکال قانونی دارد...شایدبگوییدقوانین بانظرنمایندگان مردم وضع وتصویب میشود...کدام نماینده؟؟؟وکدام مردم؟؟؟وقتی درهمه عرصه هاتک بعدی وتک جناحی عمل میکنیدپس نبایدفکرکنیدمیتوانیدبه ملت القاکنیدکه همه مردم باهرتفکری نماینده ای دارد...درنتیجه درکل ودرهمه عرصه هااین سیاست های جاری حکومت است که پرمشکل وعامل هرگونه رفتاریابه قول خودتان هنجارشکنی ازطرف ملت است...
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    96 31
    خب مگر میشه شرایط مندرج در آیین نامه کتابخانه رو نپذیرفت و عضو شد ؟ وقتی همه چیز تحمیلی و زوریه 😏
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    71 72
    کتابخانه ملی که محلی فرهنگی است تبدیل به ضد فرهنگ شده آنجاکه محل مطالعه و تحقیق بود تبدیل شده به فشن شو و قهوه خانه زیر پله ای
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    63 74
    شاید روی تابلو اش اشتباه نوشتند کتابخانه ملی اینجا بیشتر به شبیه به کتابخانه تگزاس و اونوراست
  • حسن خفن IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    69 81
    ما حسرت این امکاناتی رو میخوریم که توی شهرستان خودمون نداریم اونوقت ی عده اینطور ب لجن می کشنش.
  • ناشناس IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    85 70
    اون نوشته ای که نوشته با مو های قشنگت شهر رو برامون قشنگ کردی باید یاد آوری کرد که چشم بصیرت می خواد که زیبایی های که خداوند آفریده رو دید نه با نگاه هوس رانی به دختران نگاه کرد
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    شما که دقدقه ای بجز موی زنان ندارید ... پس از گرانی سرسام آور وحقوق اندک هم حرفی بزن
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    خیلی کار خوبی کردند بر گه هارو پاره کردند دمشون گرم نه به حجاب اجباری
  • هما IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    88 92
    آه که چقدر بوالهوسی و بی غیرتی موج میزنه در کشور اسلامی ایران . مرگ بر بد حجاب و بی حجاب و هنجارشکن
  • امیر IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    62 89
    مملکتی که تو مراکز علمی و فرهنگی کشور اجازه بده اینطوری خانمها ورود کنند باید درشو گل گرفت
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    64 85
    این چه وضعیه؟!همه جای کشور بی حجابیه یه فکر اساسی بکنید البته بهتره بگم کشف حجاب
  • جعفر IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    97 34
    با تذکر نمیشه .با کار فرهنگی میشه وقتی می بینن که مریم میرزاخانی بدون حجاب هم موفق بوده ولی خانم شیخ الاسلامی با حجابش دزدی کرده نمی‌تونید بگید که چرا حجاب ندارن چون اینها آنچه را که می‌بینند بیشتر باور دارن تا آنچه را که می‌شنوند پس بهتره با نگاه هوشمندانه به موضوع نگاه کرد. وقتی میبینن گوینده خبری که نشان حجاب و عفاف بود در زندگی بدون کارش بی حجاب هست . چطور میتونید اینکار را تشدید کنید وقتی تو راهپیمایها و انتخابات مشکل بیدحجابی نیست ولی بعدا مشکل حجاب داریم در جامعه یعنی دولت خودش از حجاب استفاده ابزاری میکنه و این حال بهم زن ترین حالتی هست که دولت داره اجرا میکنه
  • کیوان IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    90 61
    الآن بازم یه عده نظریه در می کنند که ، آیا با مفاسد اقتصادی هم همینطور قاطعانه برخورد می کنید!!؟؟ در حالی که کشف حجاب و بیحیایی در ردیف فساد اخلاقی است و هر موضوعر را نمی توان با موضوع دیگر قاطی کرد.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    50 33
    آقای نویسندیارونامه نگارتوکارت به خودت باشدآتش بیارمعرکه نباش بزارکشوآرام گرفته بنزین روآتش نریز
  • حمید IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    53 15
    از بی لیاقتی مسولیت.که فقط به فکر اختلاسن
  • ازبوشهر IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    66 25
    امضاء که قبلا بر اجبار بوده عین ظلم و حق کشی هست اگه انسان مختار آفریده شده هیچ شخصی نمیتونه حقی بنام این واون براش بسازه کلا برای انسان محدودیت هرچی که باشه باعث عدم توسعه میشه و عملی که ۹۰درصد جامعه با اون مخالفتی نداره واندک افرادی ناراحت میشن نباید قانون اجبار براش درست کرد . چنتا تار موی دختری به هیچ وجه باعث رفتن من به جهنم نمیشه ،
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    47 65
    نتیجه حروم خوری میشه همین
  • ناشناس IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    71 57
    ایران بی حجاب بپذیرید قبل از اینکه مجبور بشید حدیث جعل کنید
  • US ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    44 54
    عقده ای شدن و ماندن هم سختی خودشو داره البته یک عده فاسد از این آب گل آلود خوب ماهی میگیرن
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    47 60
    لطفا جدی برخورد کنید بد حجابی با بی‌حجابی وولنگاری وبی عفتی خیلی فرق می‌کند لطفا با بیحجابها و بیعفتها جدی برخورد بشه الا ن نتو نید جلوشون رو بگیرید بعدا نخواهید گرفت این وضع غیر قابل تحمل لطفا کار جدی صورت بگیرد اومدن مطالعه کننند یا کارهای دیگه حتی تو کشورهای غربی و... در کتابخانه این کارها رو نمی کنند این بی قانونی نه حجاب اجباری این کشور قانون داره لطفا جدی برخورد کنید
  • محمدطاهر سیگارودی IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    32 31
    بنظرم آشفتگی شخصیتی ناشی از نزول خوری ملی به پرچم داری بانکها بهمراه انسداد سیاسی زوائد خود را بنمایش گذاشته است ، ثمره حرام خواری آغاز و پابان غمگین دارد چنانکه خون کثیف ام الامراض است.
  • ب ز IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    49 22
    همه چی زوری که نمیشه اگه یه نفربیاد بستنی طلایی برج میلاد را به زور بکنه توحلقتون این مایه افتخار وخوشحالی وانساندوستی و اسلامیت شیعه علوی وایرانی بودن هست؟ سانسورنکنیدا
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    64 34
    برای شما همه چیز عجیب هست موسیقی چهارتا تار مو لباس معمولی ...
  • محمد IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    65 66
    خسته شدبم ازین بی حجابای حرمت شکن، قانون مملکت و زیر پا میذارن
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    56 74
    باید هر دختر وزنی که تو کتابخانه ودیگر ارگانهای عمومی دولتی بی حجاب می‌شود باهاش برخوردقانونی شود تا نظم برقرار بشه وگرنه اینجوری پیش بره مملکت یه ۲زاری نمی ارزد.
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    55 75
    اینا ایران رو با اروپا اشتباه گرفتن. حتما باید این فاسدین اخلاقی از کارشون اخراج بشن که بفهمن اگه قانون رو نقض کنن یعنی چی مرگ بر برهنگی
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    54 78
    خدا لعنتشون کنه.انشالله ، اگه قابل هدایت نیستند ...خدایا کچلشون کن و دل ما رو اروم کن .....خدایا کمی از عذابی که اخرت میخوای بفرستی رو الان نازل کن تا دلهای ما اروم بشه.... مسئولین فرهنگی ! اینها مفسد فی الارض نیستند؟؟
  • حقجو HU ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    79 44
    عجیب ؟؟ بیشتر جمعیت کره زمین دارن همینجوری زندگی می کنند ....
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    72 27
    شهر وقتی قشنگه که همه لبخند بزنند واز زندگی راضی باشند نه وقتی یه سری از آدمها به جز حجاب فکر دیگه ای ندارند .نه فکر نون و مریضی وقسط وقرض واینجور چیزها و تنها فکرشون رفتن از این مزون به اون مزون وتفریح وکافه باشه.میشه همه خوشحال باشند حتی با حجاب اگه این همه تبعیض توکشور نباشه.اگه این همه اختلاف طبقاتی نباشه .اگه این همه آدم شکم سیر با ویلاهای مجلل نباشه.اگه همه فکرمون کمک به پایین تر از خودمون باشه نه درمون حجاب باشه
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    46 26
    درست شدید پیشرفت کردید همه دردها رو درمان کردید
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    25 37
    اگر یک روز چادر و حجاب داخل کشور غیر قانونی شود اون موقع چی ؟ آزادی بیان یعنی همین آیا؟
  • حسین IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    60 65
    از بی حجابی شروع میشه به چاه تاریک بی انتها ی فساد اخلاقی و از هم پاشیدن بنیان خانواده منتهی می شود
  • بهمن IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    87 36
    اگر کشف حجاب خوب نست، پس چرا زنان بی حجاب در راهپیمائی ها و تجمعات حکومتی حضور دارند
  • اشکان IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    94 46
    ما هم از این حرکت آزادیخواهانه خرسندیم و هم از آن دفاع میکنیم
  • سعید IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    80 56
    همه چیزو ول کردید چسبیدید به موهای اینان... اگه راست میگید به زندگیشون برسید که چیزی برا خوردن ندارن
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    62 79
    این بی عقل ها متاسفانه قدر آزادیی که در جمهوری اسلامی ایران دارند را نمیدانند #حجاب =آزادی است زن زندگی شهادت_السلام علیک یا خانم فاطمه زهرا متاسفانه خانواده‌ها از معنویت دور شدند و خدا را فراموش کردند که دخترانشان را با ماهواره آلوده کردند که این وضعیت رو به وجود آوردند ولی غلط میکنند هر کشوری قوانینی دارد نمیشه با برداشتن روسری میخواهند بی عفتی فحشا و منکر رو عادی سازی کنند در صورتی که حجاب مانع تجاوز وی بند و باری میشود
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    60 87
    لعنت به موهات
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    57 76
    واقعاً واسه مسولیین مملکت اسلامیمون متاسفم که اینقدر از خودشون ضعف نشون میدن که این بی سرو بی پاهای بی بوته به خودشون اجازه میدن با این سر ووضع افتضاح تو جامعه حاضر بشن
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    76 48
    ملت رو وحشی کردند در زمان قدیم هرکسی میخواست حجاب داشت هرکسی نمی‌خواست حجاب نداشت وانسانهای باحجاب حرمت زیادی داشتند باافراد ناباب اشتباه گرفته نمی‌شدند دراین رژیم باحجاب اجباری عده ای، کاری کردند که باحجابان واقعی هم باانان اشتباه گرفته شوند وحرمت وامنیت نداشته باشند
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    49 85
    اینها فاسد هستند
  • مهدیه IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    85 59
    زن و مرد چیزی نیست جز دو نوع مختلف از گونه انسان اینهمه زدین تو سر جنس زن بزور روسری سرش کردین بزور مانتو تنش کردین نمیخایم مانتو بپوشیم نمیخایم حجاب اجباری داشته باشیم ماام بخشی ازین کشور هستیم وقتی امار دادن ۸۰ درصد حجاب ندارن یعنی چی؟ یعنی بخش عمده ای از زنان یک کشور نمیخان حجاب اجباری داشته باشن مگه زوره دارین به شخصیت و انسانیت یک زن توهین میکنین یکی از دلایل مهاجرت خانومها همین حجاب اجباریه بفهمین مردم خستن ازین همه زور
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    55 78
    باید ادب بشوند
  • مهدی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    89 42
    دلار فعلا 46 مرغ 63و........
  • رضا IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    کارمون شده فضولی و دخالت تو امور دیگران.
  • علی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    77 89
    زنان بدحجاب مردان بی‌غیرت دارند
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    72 72
    جالبه یک مرد زده به کارت ادامه بده شهر را زیبا کردی این یک نکته خاصی نمیرسون بنظرتون مردممم🧐🧐🧐
  • سعید IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    99 71
    فعلا که این بی حجابی ها کلی برکت داشته برای ایران. نمونه اش این برف و باران ها هستش... آدم باید خودش چشماش رو درویش کنه. تو آنی هستی که به آن می اندیشی... مشکل مردم چیزهای دیگه هستش بفهمید
    • ناشناس IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      4 6
      اینقدر ... نباشید از کی تا الان رد قانون خدا شده برکت؟ ... ... بی رگه بی غیرت
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    خوب بهتره یه قانون بزارن کشور را دو تکه میکنیم شمال دست زنها باشه جنوب دست مردها دیگه هرگز مردها زنها را نمیبیننن و مشکلات مملکت حل میشه
  • اعظم IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 7
    مو های قشنگش شپش نندازه تو .....
  • بهنام IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 5
    کاش در مورد حل مشکلات واقعی مردم مثل گرانی مسکن و....اینطور جدی بودین کاش کاش کاش
  • ایرانی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    10 2
    ایرانی جماعت بعد از کشف حجاب شاه ثابت کرد جنبه هیچ چیزی رو نداره و همه چیز رو شورشو در میاره و افراط و تفریط میکنه هم تو حجاب هم بی حجابی و باز تاریخ تکرار خواهد شد و این روند کسل کنده تکرار خواهد شد هر نسل نمیتواند خودش تجربه کند اصلا زندگی انسان طولانی نیست باید از تاریخ درس گرفت فساد همه جا را گرفته بوده ما که نبود بزرگترا تعریف میکنن که مردم خسته شدن قیام کردن باز دوباره نقطه سر خط
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 9
    ههه بی زحمت به زنتو آبجی تو مادرتو .... و ..... بگو لخت بیان تو خیابون که دیگه شهرمون بهشت بشه. خخخ شرف و غیرت و اهههه با این کاغذ پارت. خخخخ
  • مریم IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    6 6
    دلیل اینکه اینقدر براتون عجیبه چیه ؟ زن بی حجاب ندیده اید ؟ در تلویزیون و ماهواره اصلا ندیدید ؟ دارید میگید قانونی که خودشون امضا کردن زیر پا گذاشتن پس تو این چند ماه گذشته مگه نگفتن قانون حجاب اجباری و پوشش موی سرو نمیخوان یعنی تا حالا حرفشونو نگرفتید ؟ اگر با جنس مخالف اختلاط دارند یا سیگار میکشند خودشون خانواده دارند شماها حرص نخورید اگه شلوار پاره میپوشند شماها نگاه نکنید اینقدر در کشورها رایجه که هیچکی اهمیتی نمیده خلاصه خودشون مواظب خودشون هستند ، با این رفتارهاتون فقط لجباز ترشون میکنید ، یعنی باید تا کی باید سر این مسائل کل کل داشته باشیم و هر آن نگران باشیم که این کشور منفجر بشه
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 3
    تهرانه اگرشهرستان بودیه کاری می کردیم ازفرداخودشون چادری ها روراه نمی دادن
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    7 3
    نمی‌دونم اینا چرا نمی فهمن فقط تو راهپیمایی ۲۲ بهمن اجازه دارن بی حجاب باشن ، بقیه ی جاها حجاب اجباریه، خب بفهمید دیگه عه
  • حسن IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    7 6
    برای قومی که نمی فهمند و نمی خواهند بفهمند تذکر راه چاره نیست باید جریمه سنگین بشوند تا سر جای خود بنشینند از قوه قضائیه خواهشمندیم ورود کند بطور جدی
  • علی از اسلام شهر IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 5
    ایول خوب کاری میکنن با کلاسن
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    9 5
    ممنون که با برداشتن حجاب راه رو برای هرزه گی وبه انحراف کشیدن خود ویکعده جوان مردم هموارمیکنید. ولی بهتره که اینکارهارو توخانه ودرنزد سرو زن خودتان انجام بدهیدتا درانظارعمومی. درضمن اگه کسی بخواد دختران بیحجاب رو نبینه بایدچکارکنه؟! بهتره که بفهمیداینجا اروپا نیست. کشور اسلامی وشیعه دختر بدحجاب شلوارپاره وسیگاری لازم نداره.
  • IN ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 6
    خب مشکلش چیه؟نه کسی به کسی متلکی گفت و نه تعارضی کرد... مگه اینکه بعضی‌ از آتش به اختیارها برن و چیزی بگن!جوونها فرق کردن...مثل سی سال پیش نیست که یه دختر ببینن و هر چرت و پرتی بگن
  • هادی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    6 4
    ینی اینهایی که کتاب میخونن نمیدونن هر کشوری وهر مکانی قانون خاص خودشو داره وباید به اون قانون احترام بزارن؟ مثل امریکا وسنگال که بزاغ دهان در خیابان ریختن جریمه مالی داره وباید بقیه احترام بزارن
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 3
    من مانده ام به شما چه؟؟؟؟ چرا اینقدر حرص و جوش نمیخورید برای بالا رفتن دلار و اقتصاد جامعه؟؟ تو مسول ایدولوژی هستی یا اقتصاد مملکت؟؟؟ هر جامعه ای براساس شعور جمعی خودش نوع و حد پوشش خودشو تعیین می‌کنه .... روز به روز نفرت و خشم جامعه رو از خودتون بیشتر می کنید
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    6 3
    خودشان رو عالم میدونن،ولی آنقدر جاهل هستند که با روح و روان مردم بازی میکنن!!!! باید با این ها، برخورد قهریه انجام بشخ
  • پریسا IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 6
    کسی که به قوانین احترام نذاره حق استفاده از امکانات دولتی رو نداره‌
  • بلاکتها IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 5
    رئیس کتابخانه ملی بی اورزه است. جواب خون ریخته شهدای این مدت اغتشاشات رو باید بده. این آدمهای بدحجاب در این مکان دارن دامن می‌زنند به استارتی دیگر.مدیریت جدید و بااراده میخواد اینطور مکانهای عمومی
  • لیلا IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 6
    باکسی که قانون را رعایت نمیکنه باید برخورد کرد حالا میخواد بی حجابی باشه دزدی باشه یا هر چی
  • یوسف IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    3 5
    این ادما کلا دنبال تقابل و جنگ با حکومت اسلامی هستن یه روز با بدحجابی یه روز با بی حجابی حتی اینم قبول کنه یه جای دیگه لباسشونو میکنن،راه گفتگو رو از هر لحاظ میبندن و دنبال جنگ تمام عیار هستن تا دیدگاه خودشون بصورت دیکتاتوری و تمام تسلط پیدا کنه گوششون رو بپیچونید تا بفهمن در حد و حدودی نیستن که بخوان با دین و عرف ملت ایران بجنگن
  • زینب‌ IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 7
    غلط‌ میکنند‌ در‌فضای‌ جامعه‌ نقض‌ قانون‌‌ میکنند‌. باید‌ برخورد قانونی‌ بشود‌. ما‌ فضای‌ پاک‌ و سالم‌ و اسلامی‌ میخواهیم‌‌‌ و مطالبه‌گری‌‌ هم‌ خواهیم‌کرد.
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 6
    متاسفیم برای مسؤلین کشورایران تکانی به خودشان نمیدن این بدحجابی را جمع کنند واقعا خانواده های شهدا ازاین وضعیت بعضی خانمها رنج می‌برند
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 7
    این افراد فقط برای جلب توجه این کار را می کنند
  • علی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 5
    تو محیط کتابخونه که همه خانم هستن اشکالش چیه رعایت این سختیو نکنن. تازه حجاب مسئله نیستا دزدی و اختلاس وگرانی و بیکاری بدتر از هر زشتی است و خانمان سوزه. نسل جدید می داند این مسئله حجاب فقط پوششی برای کارهای زشت دیگر است و خود بانیان وضع موجود بچه هاشون اونور آب و اینور آب تن به هر کاری و ناپاکیی می دهند.
  • سیروان IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    6 5
    خواهر هستش حاشابه غیرت نداشتت
  • رضا IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    3 7
    هرکس وارد جایی میشود باید قانون اون جارا رعایت کند حتی اگر مخالف نظر آنها باشد
  • زن ایران زمین IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 8
    قابل توجه هوس رانان .....مگه زن پارکه تابلواه یا جدول و بنر و وسایل تزئینی که بازیبایی که خدابهمون داده خودمون رو حقیر و پست کنیم که شهر زیبا بشه ..الهی صدسال سیاه نباشه ..به شخصیت زن ها احترام بزارید خواهشا ...ما شرشره و کاغذرنگی نیستیم که شهرتونو خوشکل کنیم ....قدر زر هم زرگر شناسد ....قدر زن میتن و باحیا و باوقار رو هم انسان میشناسه .انسانی که زن میخواد واسه زندگی نه تزئین درو دیوار ...نوش جونش حلال جونش گوارای وجودش زنم باتمام وجود زیباییش رو خرجش میکنه .چون شرف داره ...زن ،عزت ،افتخار ....
  • بی نام NO ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    2 8
    قرآن می فرماید که به خاطر بی حجابی است که زلزله می آید ببینید کشور ترکیه مسلمان هستند ولی انقدر بی حجابی کردم که از طرف خداوند زلزله با آنها وارد شده است. اما ملت ایران سالهای گذشته به خاطر این بی حجابی ها دچار بی آبی و کم آبی شده ایم. یعنی حجاب خیلی مهم است
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 6
    ممنون با نوشتنت که ما بتونیم به .... ..... قشنگ تره
  • حسن IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 5
    در کنار تعلیق اعضا ریاست و مسئولین کتابخانه رو اخراج کنید حتما باید عکس و فیلم بیاد بیرون تا برخورد شود!؟ باید مسئولین اجازه اتفاق افتادن همچین کاری را ندهند!!
  • علی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    3 5
    همشون اعدام کنید برای نداشتن حجاب و چادر
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 10
    خواهشن هر کی وظیفه داره بد حجابهارو جمع کنه تا هوا گرم نشده و این بی ...ها که اکثران من دیدم خانواده دورس حسابی ندارن این کارارو میکنن رو جمع کنید هوا گرم شه قول میدم این ندید بدیدا با ... میان خیابون چرا کسی کاری نمیکنه
  • م IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    2 5
    .... .... .... کجاش قشنگ که موهای اینا قشنگ باشد
  • ج IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    6 6
    ... .... .... زمان قدیم هم که ما درس میخوندیم دختر پسر کنار هم بودن و هیچ مشکلی هم نبود خانواده ما با حجاب بودن بعضی همسایه ها بی حجاب بودن بعضی کم حجاب بودن بعضیها هم بی حجاب بودن اتفاقا بهتر بود مخصوصا تو امر ازدواج چون اگر شما میخاستید از یه خونواده باحجاب دختر بگیری اون خانواده واقعا با حجاب بودن ولی الان میری به هوای که خانواده با حجابن بگیری وقتی وارد شدی میگی بابا خدا پدر و مادر ا‌ون بی حجابه بیامرزه ما اصل ول کردیم رفتیم دنبال فرع واله انقدر مشکلاتمون زیاد که اینها توش کومه به قولی میگه برو فکر نون باش که خربزه آبه
  • ناشناس IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    7 4
    این برف و بارانهای شدید از برکت ... ... که خداوند مورد عنایت قرار داده است . اینقدر کفران نعمت نکنید لطفاً .
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    7 3
    تو 22 بهمن هم همین روزنامه ... ترویج بیحجابی میکرد
  • سلام IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    3 8
    خدا لعنت کند غرب گرایانی مثل ... و ... که این وضعیت را بوجود آوردن.
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 8
    اینا یه مشت دستمال کاغذی هستند که برا یک ساعت مصرف دارند
  • IN ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 4
    نظرات رو منتشر کنین که یه کم بخندیم
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    3 8
    باید محاکمه شوند اخراج از تمام مراکز علمی دانشگاه کتابخانه و تو هیچ مجمعی به کار گیری نشوند کلا بلک لیست
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    6 11
    اینا همه یا مریض هستن، یا پول میگیرن که ای غلط هارو میکنن......... فریب خورده های بدبخت، اگه عقل سالمی داشتن.....به خودشون میومدن.........متاسفم براشون
  • مسلم IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    6 10
    .... بی خانواده زیاد شده
  • حرف حق IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 9
    خاک تو سر بی شرفتون
  • و.. IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 5
    بعد توی خیابون رو چطوری میتونید حجاب رو درست کنید. خخخخخ بهتر نیست روی کارگاه های لباس و طراحان کار کنید که لباس پاره داخل بازار نیارن. شما .... ... انقدر عقلتون کوچیکه که از ممنوع کردن فروش لباس شروع کنید بجا اینکه به پوشیدن لباس گیر بدید
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 7
    باید جلوی این زن ها کرفته بشه کسایی که به قانون و عرف احترام نمیزارند. من شخصا صبح خانمی رو دیدم که بلوز شلوار جذب پوشیده بود و .... بدون روسری، اینکه زن ها با حجاب مشکل دارند رو شاید بشه درک کرد ولی اینکه مردها چرا با حجاب زن ها مشکل دارند و واقعا نمیشه درک کرد.
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    6 9
    ول کنید تروخدا عربستان داره انسان میفرسته فضا ما در دوره حجر هستیم
  • اف IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 6
    انگار شما تازه بیدار شدی ،، شلوار پاره و سیگار سالهاست که هست دین هم ازش حرفی نزده که اسلام به خطر بیافته
  • حمید رضا IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    7 6
    هرکی رعایت نمیکنه پرتش کنید بیرون ....بی حجابی که ارزش نیست
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 5
    ... .... که خبرنگارش تو 22بهمن میره با دختر و زنهایکه که حجاب کامل نداره و طرف موهاش رو بافته مصاحبه میکنه و تو تلویزیون نشون میده دو روز بعد یوم الله داروخانه رو بخاطر کم حجابی متصدی تعطیل میکنه....... ...
  • ناشناس IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    10 4
    لطفاً قاطع برخورد کنید..کی میخاین جلوی این هرزگی ها گرفته شه..مملکت قانون داره.پس زندان جریمه اخراج برای همین روزهاست دیگه...جلوشون کوتاه بیاین . دیگه فاتحه ایران اسلامی باید بخونید
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 7
    خاک برسر عقده ایشون که خودشون رو می فروشن. مردها نزده می‌رقصن حالا دیگه چجوری جمعشون کنن البته این زنان ... بدشون هم نمیاد از این ... .... انقدر سر لخت بگردید تا جونتون دربیاد ... .... ... ...
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 10
    وای خدا ستون های بهشت لرزید. برین بابا دلتون خوشه. دلار ۵۰ تومنی .... .... .... و چرا نمی بینین؟ با همین فرمون برین جلو ببینید چه اتفاقی میفته، اونوقت میفهمید اقتصاد، مسکن، تحصیل، دارو و.....تو الویته یا حجاب
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    7 2
    حجاب حداقل استفاده که دارد عیوب و زشتی خانمها را می‌پوشاند، با حجاب میشه ی نگاهی کرد بی حجاب نمی‌خواهی ببینی. مسئولان باید کاری کنند مردم اعتماد کنند وگرنه این ملت با حجاب هیچ مشکلی نداشتند.
  • ارش IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    8 1
    گرانی وارزش ریال مملکت ومردم ترکونده. شماها فکر چی هستید.. شرم کنید ایرانی نیستید اگر بفکر مردم وکشور نیستید یک مشت وطن فروش سیتزن امریکا وکانادا وانگلیس
  • مسافر.. IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    2 6
    احسنت... اصلا دلار بشه دویست تومن!...بمن چه... احسنت...
  • ابوالفضل IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    7 5
    مسئولین چه کار میکنند باید با این مفسد فی الارض مبارزه کرد مگه ما شهید ندادیم از خون اونا خجالت بکشید
  • آریا IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    6 12
    بانوان ایرانم واقعا ممنونم
  • محمد IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    10 5
    واقعا ازرفتارتون خجالت بکشید..هنوز نفهمیدید راه حل حجاب با اجبار کردن و زور نیست...
  • MF IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    7 5
    یعنی چی گندشو در آوردید فکر میکنید خیلی خوشگلید درست اما باید بابت هر کاری که میکنید جواب پس بدید شعارتون باید باشه #زن بی‌حیایی هرزگی واقعا براتون متاسفام اگه میخواهید قانون کشور رو زیر پا بگذارید حداقل گورتون رو از کشور ما گم کنید اینجا ایرانه و کسی نمیتونه هر غلطی که دلش میخواد بکنه .....
  • ناشناس IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    6 6
    اختلاس های عجیب هم داشتیم.از آنها هم بگین
  • US ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 4
    البته قانون رایج در جامعه ما رعایت حجاب برای خانم ها میباشد. با وجود این یک نکته مهم که باعث اینهمه رفتار ناهنجار در جامعه ما شده و خشونت و درگیری های بسیاری در پی داشته مشکل غربزدگی میباشد. ساختمان هایمان منازل و ادارات و فروشگاه و مدل زندگی روزمره حتی تبلیغات و آگهی های تجارتی بصورت کامل تقلید از غرب است. ماشین غربی لباس غربی وسایل خانه غربی حتی تلفن همراه در دستمان همه مدل غربی؟ آقایان که حتی بدون مشکل تقلید جامعه غربی را انجام می‌دهند. استفاده از کلمات انگلیسی در زبان فارسی که نشانه روشنفکری و شخصیت شده بسیار رایج است. تمدن چند هزار ساله ما در مقابل هجوم این ضد فرهنگ غربی دچار سر در گمی و حتی تزلزل شده؟ بزرگترین ضربه از سینما و تلویزیون کپی برگردان پرده هالیوود میباشد. البته بسیاری از آن ناخواسته و ندانسته و از نداشتن اعتماد بنفس اینگونه تولید می‌شود. بعلت سالها تحریم شدن از جامعه غربی ملت ما دچار سرگیجه شده و با آنکه می‌دانیم آنها مسیر خطا و اشتباه را می‌روند که حتما باعث نابودی خواهد شد ولی عقده اجازه ورود به فضای غربی ما و مخصوصآ جوانان بی گناه و پاک ایرانی را بر سر دو راهی قرا
  • حمید IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    5 1
    لعنت به روح ... ....
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    4 4
    دندون بی کفایتی مسئولین روخوب شمردن.ماحجابداران بیشترازاینکه ازاین بیحجابان شاکی باشیم ازمسئولینمون شاکی هستیم وبه قیامت یقشونومیگیریم واگربهشتی هم باشن مااجازه نمیدیم بهشت برن.دیدن تشییع جنازه ۴۰۰تا۴۰۰تاشهیددراوج جوانی آسون نیست.ازاینهابگذریم ازمسئولی که جلوشونه نمیگیره نمیگذریم.
  • Hasan DE ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    11 1
    کسایی که حمایت میکنن از زن زندگی ازادی،از زنوخواهر و دختر و مادر خودشون شروع کنن...اینطور زیباییش چند چندان میشود...
  • ح IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    7 5
    یک بام دو هوا؟ اگر بی حجابی جرم و عیب است پس در مراسمهای ملی و... نیز مواظب حجاب باشید.
  • اذرن IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    8 4
    این بی لیا قتی مدیریت در سطح مملکت حتی در کتاب خانه ملی است که به راحتی می توان کنترل کرد
  • زاده همین مُلک IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    6 6
    روی ذره ذره این اتفاقات و جریان‌ها کار شده و مسئولین خواه و ناخواه خواب تشریف داشتند
  • محمد IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    11 8
    باید بنویسم ممنون که با موهای قشنگت جوونارو گمراه میکنی