جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ - ۲۱:۰۴
۰ نفر

نیویورک: یک پسر 17 ساله در آمریکا به دلیل تقلب در امتحانات دبیرستان، خود را به دردسر انداخت.

البته وی در جریان برگزاری امتحان تقلب نکرده بود بلکه حضور وی در سالن محل برگزاری آزمون غیرقانونی بود. در واقع این دانش آموز پسر با پوشیدن لباس‌های دخترانه و همچنین گریم صورت خود به عنوان یکی از دانش‌آموزان دختر وارد دبیرستان دخترانه شد و به جای یکی از بستگان خود در جلسه امتحان شرکت کرد.

به هر حال، در جریان برگزاری امتحان ناگهان یکی از معلمان نسبت به چهره ناآشنای وی مشکوک شد و مدیر مدرسه را خبر کرد. تحقیقات بعدی نشان داد که وی به صورت غیرقانونی وارد دبیرستان شده و باید مجازات شود.

عاقبت پس انداز پول در باغچه

توکیو: پلیس ژاپن اعلام کرد یک تاجر 80 ساله پس از اینکه دارایی خود را به دلیل سهل انگاری از دست داد، دچار سکته قلبی  شد و جان باخت. این پیرمرد که عضو هیات مدیره یک شرکت معتبر بود تصمیم گرفت به جای اینکه پول خود را نزد بانک بسپارد، آن را در خانه پس‌انداز کند.

به همین دلیل طی 4 دهه هر بار که حقوق می‌گرفت اسکناس‌ها را داخل یک بشکه ذخیره کرده و این بشکه را در باغچه خانه‌اش دفن می‌کرد. اما چندی پیش هنگامی که قصد داشت به ذخیره پولی خود بیفزاید ناگهان متوجه شد که یک سارق، باغچه خانه او را حفر کرده و بشکه پر از پول را سرقت کرده است.

او که شوکه شده بود چند روزی را در بیمارستان سپری کرد و سرانجام پس از 2 ماه، از شدت ناراحتی سکته کرد و مرد. بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد که این مرد دست‌کم 4 میلیون دلار داخل بشکه پول ذخیره کرده بود.

برق دزدی

واشنگتن: یکی از پیمانکاران شرکت برق واشنگتن توسط پلیس دستگیر شد. این مرد با استفاده از تخصص خود هر روز در ساعات پر مصرف، کنتور خانه‌اش را از مدار خارج  و در واقع اقدام به سرقت برق شهر می‌کرد. به گفته پلیس، وی با این حربه بیش از 13500 دلار به شرکت برق خسارت وارد کرد.

فرار نافرجام

ولینگتن: 2 متهم در نیوزلند که دست‌هایشان با یک دستبند مشترک به یکدیگر بسته شده بود از صحن دادگاه گریختند اما چند متر دور تر توسط پلیس دستگیر شدند.

این دو پس از فرار از دادگاه فراموش کردند که دست‌هایشان با یک دستبند مشترک به همدیگر وصل است به همین دلیل هنگام دویدن در 2 جهت مخالف، به یک تیر چراغ برق برخورد کردند که سر یکی از آنها بر اثر این برخورد، شکست.

دعوای تلویزیون و مجلس

بلگراد: نمایندگان پارلمان صربستان برای نشان دادن اعتراض خود نسبت به عملکرد تلویزیون دولتی این کشور به مدت 2 ساعت دست از کار کشیدند.

همواره رسم بر این است که تلویزیون دولتی این کشور مذاکرات مجلس را به صورت مستقیم برای مردم پخش می‌کند اما روز پنجشنبه این هفته دیدار مرحله نیمه‌ نهایی رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ استرالیا مصادف شد با زمان برگزاری جلسه علنی پارلمان صربستان. 

با اینکه در این مسابقه، کشور صربستان نماینده نداشت اما تلویزیون این کشور تصمیم گرفت به جای پخش مستقیم مذاکرات مجلس، این مسابقه تنیس را پخش کند. همین موضوع باعث شد تا نمایندگان  به مدت 2 ساعت دست به اعتصاب بزنند.

مقامات تلویزیون می‌گویند پخش آگهی در جریان برگزاری مسابقات تنیس در آمد کلانی را نصیب آنها می‌کند.

کد خبر 74266

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز