حیدر سلیمانی درمورد قضاوت دیدار سپاهان و پرسپولیس، اظهار داشت: تیم داوری این مسابقه عملکرد خوبی داشت. در صحنه پنالتی اول پرسپولیس محمدرضا منصوری خطای سیاوش یزدانی را به درستی تشخیص داد. در آن لحظه مدافع سپاهان دست محمد عمری را گرفت و آن را رها نکرد. به همین دلیل پنالتی درست و اخطار هم صحیح بود.

پرسپولیس

وی به همشهری آنلاین گفت: در ادامه اگر بیژن حیدری می‌خواست سخت‌گیرانه رفتار کرده و مّر قانون را اجرا کند، باید در دقیقه ۳۵ محمد دانشگاه را با نشان دادن کارت زرد دوم، اخراج می‌کرد زیرا او ۲ خطای پیاپی که مستحق کارت زرد بود، انجام داد اما حیدری پس از کارت زرد اولی که به دانشگر داد، سعی کرد مدیریت کند تا با اخراج نکردن مدافع سپاهان بازی را برای این تیم و خودش خراب نکند.

کارشناس داوری تاکید کرد: در دقیقه ۵۴ پرسپولیس گلی را به ثمر رساند که آفساید تشخیص دادن این گل درست بود زیرا وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر در آفساید بودند و علیرضا ایلدروم پرچم خود را به درستی بالا برد.

سلیمانی افزود: روی گل دوم سپاهان ۲ بحث وجود دارد. اولین بحث آفساید بودن گل است که به نظر من درست نیست زیرا سر شهریار مغانلو با پای مدافع پرسپولیس مساوی و در یک خط قرار داشت. البته بیرانوند روی این گل معترض بود اما خودش نتوانست توپ را در اختیار بگیرد و آن را کنترل کند. فقط دفع توپ کرد و گل به درستی زده شد.

وی تصریح کرد: در وقت‌های اضافی هم یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام شد. در آن لحطه سیاوش یزدانی با پای راست خود، پای راست لئاندرو پریرا را زد که اعلام پنالتی و نشان دادن کارت زرد دوم به مدافع سپاهان درست بود. از آنجاییکه یزدانی موقعیت بازی با پا را داشت، نباید مستقیم کارت قرمز می‌گرفت.

کد خبر 743894

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha