دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر‌عامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: به من گفته بودند که اگر آقای X را به عنوان دستیار پیروانی انتخاب نکنی؛ کاری می‌کنیم که باشگاه متلاشی شود.

داریوش مصطفوی در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: پس از رفتن افشین قطبی و در شرایط آن زمان با نظر هیات مدیره تصمیم گرفتیم پیروانی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم. هنوز هم اعتقاد دارم این تصمیم درست و به جا بود.

وی خاطرنشان کرد: آن زمان یک نفر با من تماس گرفت و اعلام کرد که آقای X باید در کادر فنی پرسپولیس حضور داشته باشد. او نام مربی مورد نظرشان را به من گفت، اما دوست ندارم آن را افشا کنم.

مدیر‌عامل سابق پرسپولیس اظهار داشت: این شخص تهدید کرد در صورتی که مربی دلخواهش به پرسپولیس نیاید در رسانه‌ها جو بدی علیه پرسپولیس ایجاد و کاری می‌کند که تیم از هم پاشیده شود.

مصطفوی یادآورد شد: مقابل این فرد و دوستانش تا آنجایی که توانستم مقاومت کردم. او و دوستانش قسم خورده بودند که خواسته خود را عملی کنند. هر روز مرا تهدید می‌کردند که به خواسته‌شان تن دهم اما من مقابل این جریان ایستادگی کردم.

وی گفت: این عده به هر طریقی سعی کردند به پرسپولیس ضربه بزنند و تا حدودی در کارشان موفق بودند. آنها در تیم حاشیه به وجود آوردند و تیم را وارد بحران کردند.

مصطفوی با بیان اینکه هم اکنون نیز این شخص و دوستانش در تلاش برای عدم موفقیت پرسپولیس هستند؛ تاکید کرد: من فرصت کافی نداشتم که با این افراد برخورد کنم اما هشدار می دهم که باید جلوی این افراد گرفته شود.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس افزود: او و دوستانش هم‌اکنون نیز به باشگاه پرسپولیس ضربه می‌زنند. آنها با رو در رو قرار دادن بازیکنان و مدیران قصد دارند به هدف خود برسند.

مصطفوی با اشاره به مصاحبه علی کریمی علیه مدیریت پرسپولیس خاطر نشان کرد: این جریان امروز از طریق کریمی وارد عمل شده و مشخص نیست در آینده به چه صورتی کار خود را ادامه دهد. تا دیر نشده باید جلوی آنها را گرفت.

وی ادامه داد: کریمی با مبلغ اندکی به باشگاه پرسپولیس پیوسته و عاشق این تیم است. روزی که با او قرارداد می بستم با چشمان خودم دیدم پیشنهادات بهتر از پرسپولیس را رد کرد. این بازیکن بزرگ نباید در این جریان حل شود و علیه مدیریت پرسپولیس موضع بگیرد.

مصطفوی عنوان کرد: این روزها آرامش پرسپولیس به هم ریخته است. پرسپولیس تیم اول ایران است. در صورتی که آرامش داشته باشد و از تفرقه دور باشد می‌تواند در ایران و آسیا حرف‌های زیادی برای گرفتن داشته باشد.

وی با اشاره به چند دستگی در میان لیدر‌های پرسپولیس تصریح کرد: این موضوعی است که بارها به آن اشاره کرده ام. 6 ماه پیش این حرف را زدم و روزی که می‌خواستم از این باشگاه بروم نیز این موضوع را بیان کردم.

مصطفوی اضافه کرد: باید میان لیدرهای باشگاه هماهنگی به وجود آید چون پای تیم بزرگی به نام پرسپولیس در میان است. اینجا دیگر منافع شخصی اهمیتی ندارد. آنها باید از هیئت مدیره و مدیریت بازیکنان و کادر فنی حمایت کنند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس یاد آور شد: دل پیروانی و انصاری فرد پاک است. آنها برای کمک به پرسپولیس به این تیم آمدند باید از این دو و هیئت مدیره حمایت کرد.

مصطفوی گفت: بازیکنان پرسپولیس باید هنگام مصاحبه کردن حواس خود را جمع کنند هر گونه حرفی که علیه مدیریت باشد باعث به وجود آمدن حاشیه‌های زیادی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: عده ای نمی‌خواهند موفقیت و آرامش پرسپولیس را ببیند. اینها همان کسانی هستند که مرا اذیت کردند و حالا بار دیگر علیه هیات مدیره و مدیریت پرسپولیس جبهه گرفته‌اند.

مصطفوی تاکید کرد: در صورتی که این فرد حاشیه سازی را رها نکند رسما اسم و شغل او را افشا می‌کنم. او و دوستانش چشم دیدن پرسپولیس را ندارند و خواهان زمین خوردن این تیم هستند. فقط این نکته را بگویم که او جز رسانه‌های نوشتاری نیست.

کد خبر 74479

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز