دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی کریمی گفت: اختلاف‌نظر همیشه وجود دارد و پس از صحبت‌های امروز با انصاری‌فرد تمامی کدورت‌ها برطرف شد

بازیکن میانی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آشتی‌کنان امروز (دوشنبه 14 بهمن) با عباس انصاری‌فرد به ایسنا گفت: بالاخره این اختلاف‌نظرها همیشه وجود دارد و فکر می‌کنم پس از صحبت‌هایی که امروز (دوشنبه) بین من و انصاری‌فرد صورت گرفت تمامی کدورت‌ها برطرف شد.

وی همچنین پیرامون صحبت‌هایی که درباره هواداران پرسپولیس پس از بازی با تیم پیام انجام داده است نیز گفت: منظورم از اینکه برخی تماشاگران جنبه ندارند، هواداران پرسپولیس نبود چرا که معتقدم این هواداران شرایط فعلی پرسپولیس را به خوبی درک کرده و هیچ توهینی به بازیکنان و مربیان پرسپولیس نمی‌کنند.

علی کریمی افزود: فکر می‌کنم کسانی که در بازی پرسپولیس مقابل پیام از اواسط نیمه دوم شروع به شعار علیه بازیکنان و مربیان تیم کرده‌اند، خود به خوبی می‌دانند که از کجا و چه کسانی خط می‌گیرند.

وی با تکذیب صحبت‌هایی که به نقل از او در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده بود مبنی بر اینکه " هنگامی که بر علیه عباس انصاری‌فرد حرف می‌زدم، خون به مغزم نمی‌رسید"، گفت: آنهایی که از خودشان مصاحبه‌های خیالی به نقل از من منتشر می‌کنند، خون به مغزشان نمی‌رسد نه من. چنین صحبت‌ها و جملاتی وجود ندارد و رسانه‌هایی که این جمله را را منتشر کردند از قول خودشان نوشتند.

کریمی ادامه داد: من از این طریق اعلام می‌کنم پس از مصاحبه‌ای که بعد از بازی با پیام درباره مدیریت باشگاه انجام دادم دیگر با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردم و تمام مطالبی که به نقل از من در این زمینه منتشر شده را تکذیب می‌کنم

کد خبر 74504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز