عضو شورای شهر با بیان اینکه گاهی مصرف برق این پل‌های عابر حتی به ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد، درخواست کرد: با تعبیه سنسور در این پل‌های عابر هم در کاهش مصرف برق و هم در حل سایر مشکلات قدم برداریم.

پل عابر پياده

به گزارش همشهری آنلاین، حبیب کاشانی عضو شورا با اشاره به سالروز تأسیس امور تربیتی و تبریک به معلمانی که سال‌های سال جوانی خود را برای تربیت و آموزش کودکان صرف کردند، خواستار تلاش و اهتمام مضاعف در این زمینه شد.

حبیب کاشانی در ادامه با اشاره به وضعیت پل‌های فعلی پل‌های عابر مکانیزه بیان کرد: پل‌های عابر مکانیزه همچنان بدون سنسور فعال هستند و این امر قبل از هر چیز موجب استهلاک آن‌ها خواهد شد؛ در گام بعدی تردد افراد بیمار و سالخوردگان را مختل خواهد کرد، همچنین می‌تواند باعث افزایش مصرف برق شود.

او با بیان اینکه گاهی مصرف برق این پل‌های عابر حتی به ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد، درخواست کرد: با تعبیه سنسور در این پل‌های عابر هم در کاهش مصرف برق و هم در حل سایر مشکلات قدم برداریم.

عضو شورای شهر تهران در پایان از حل شدن مشکل ترافیک ناشی از وجود چهار ملک بلااستفاده در محله هاشمی منطقه ۱۰ توسط شهرداری منطقه و دادستانی که باعث رنجش شهروندان به مدت بیش از دو دهه شده بود؛ تشکر کرد.

منبع:سایت شورای شهر

کد خبر 745224

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • وجدان IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    پول برق مگه شهرداری یا شورا میده؟؟نه گلم مردم میدن