شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۹
۰ نفر

گروه حوادث: در جریان تیراندازی در یک کافی شاپ در منطقه سن گابریل کالیفرنیا، یک نفر کشته و 6 نفر زخمی شدند.

در این حادثه که شامگاه جمعه گذشته به‌وقوع پیوست، مردان نقابدار ناشناس بعد از ورود به کافی‌شاپ، میهمانانی را که دور یک میز قمار جمع شده بودند به گلوله بستند.

به گزارش آسوشیتدپرس، ساعت 11 شب حادثه، 2مرد نقابدار وارد کافی شاپ مشهور سن گابریل شدند. آنها به محض ورود، اسلحه‌هایشان را به سمت میزی که چند مرد دور آن نشسته بودند و در حال قمار کردن بودند گرفتند و پس از آنکه آنها را به گلوله بستند به سرعت از مغازه خارج شدند و فرار کردند.

با اعلام خبر این تیراندازی، ماموران پلیس کالیفرنیا منطقه را به محاصره درآوردند و همزمان با انجام عملیات نجات مجروحان، تیم پلیسی برای به دام انداختن عاملان جنایت، تلاش گسترده‌ای را آغاز کرد اما آنها هیچ ردی از خود برجای نگذاشته بودند.

« انگیزه این جنایت سرقت نبود»، این را بیل مارشال از مرکز پلیس لس آنجلس کاونتی می‌گوید، او می‌افزاید: جنایتکاران تنها قصد کشتن افرادی را که دور یک میز قمار جمع شده بودند داشتند و بدون انجام هیچ سرقتی از محل فرار کردند.

به گفته شاهدان در همان لحظات اول یک نفر از مجروحان، جان باخت اما 6 مجروح دیگر حادثه به بیمارستان انتقال یافتند که حال 2 نفر از آنان بسیار وخیم گزارش شده است. 

به گفته رئیس پلیس منطقه، اگر چه در این کافی شاپ دوربین‌های مداربسته نصب شده بود اما در زمان حادثه دوربین‌ها روشن نبودند و بنابراین جزئیات حادثه ضبط نشده است اما حداقل 25 نفر شاهد این ماجرا بوده‌اند که اظهارات آنها می‌تواند به گشودن راز این جنایت کمک کند. پلیس کالیفرنیا در حال حاضر تحقیقات گسترده‌ای را برای یافتن عاملان این جنایت که به‌نظر می‌رسد اعضای یک باند تبهکاری باشند، آغاز کرده است.

کد خبر 74848

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز