دانش‌آموز ۱۱ساله محله عبدل‌آباد با کسب موفقیت در مرحله نهایی مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی یک اتفاق خوب برای منطقه۱۹ رقم زده است.

مسابقات دانش‌آموزی

به گزارش همشهری آنلاین، «ابوالفضل حقی» یکی دانش‌آموزان فعال مدرسه مکتب الرضا(ع) منطقه۱۹ که پیش از این هم در مسابقه «کید کد» دانشگاه شریف صاحب رتبه بوده است، به تازگی با حضور خود در چهاردهمین دوره از مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش‌آموزی در رشته برنامه‌نویسی اسکرچ موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات شده و مجوز حضور در بنیاد ملی نخبگان کشور را دریافت کرده است.

برنامه‌نویس ۱۱ساله محله عبدل‌آباد خیره‌کننده ظاهر شد |  او مجوز حضور در بنیاد ملی نخبگان کشور را گرفت

آنطور که «فاطمه غلامی» مدیر پژوهش‌سرای جوانه می‌گوید: «در دور مقدماتی این مسابقات که در رشته‌های رباتیک، برنامه‌نویسی، هوافضا، شیمی، زیست‌فناوری، ایده‌پردازی، سواد مالی، قصه‌گویی، تئاتر صحنه‌ای، بازی‌های فکری و لیوان‌چینی ۱۰هزار دانش‌آموز شرکت کرده بودند که یک‌هزار نفر از آنها مرحله نهایی راه یافته بودند. در مرحله نهایی این دوره از مسابقات در شهر دارالعلمای یزد برگزار شد از ۶۹دانش‌آموز تهرانی راه‌یافته به مرحله نهایی ۷نفر موفق به کسب رتبه شدند و رتبه اول برنامه‌نویسی اسکرچ مربوط به منطقه۱۹ بود.»

برنامه‌نویس ۱۱ساله محله عبدل‌آباد خیره‌کننده ظاهر شد |  او مجوز حضور در بنیاد ملی نخبگان کشور را گرفت

کد خبر 748894

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha