همشهری آنلاین: هفته نوزدهم رقابت‌های بوندسلیگا با دیدار دو تیم هرتا و آرمینیا بیله‌فلد آغاز شد که دو تیم در این دیدار به تساوی یک بر یک بسنده کردند.

در ادامه بازی‌های هفته نوزدهم، اف. ث. کلن میهمان اینتراخت فرانکفورت بود. در دوئل میانه جدولی‌ها دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ بسنده کردند.

دیدار بعدی هفته نوزدهم بین دو تیم بایر لورکوزن و اشتوتگارت برگزار شد. در این دیدار پر گل اشتوتگارت با نتیجه ۴ بر ۲ در مقابل لورکوزن به پیروزی دست یافت.

دیدار مهم دیگر این هفته بین دو تیم شالکه و وردربرمن برگزار شد. شالکه که علاوه بر وضعیت نامناسب در جدول با بحران مالی نیز روبروست، در روزهای گذشته مجبور به فروش تعدادی از بازیکنانش شد. فابیان ارنست آخرین بازیکنی بود که به میزان ۴ میلیون و پانصد هزار یورو به بشیکتاش استانبول فروخته شد. در این دیدار برمن با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

در دیدار بعدی این هفته، هوفن‌هایم تیم اول جدول به مصاف گلادباخ تیم آخر جدول رفت که دو تیم به تساوی یک بر یک بسنده کردند. هوفن‌هایم علیرغم این تساوی، صدرنشین باقی ماند.

روز شنبه (19 بهمن) دو دیدار دیگر نیز برگزار شد. هامبورگ تیم سوم جدول به مصاف کارلسروهه رفت که در یک بازی پر گل، کارلسروهه با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

بوخوم که با پیروزی هفته قبل در مقابل کارلسروهه از منطقه خطرناک سقوط به دسته دوم خارج شد در آخرین دیدار روز شنبه در مقابل وولفسبورگ تیم هشتم جدول قرار گرفت که با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد.

در دو دیدار دیگر این هفته نیز کوتبوس 3 بر 1 بر هانوفر غلبه کرد و بایرن مونیخ نیز با همین نتیجه دورتموند را شکست داد.

کد خبر 74902

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز