فرمانده نیروی زمینی سپاه از منطقه مأموریتی قرارگاه عاشورا در مرزهای مشترک ایران و ارمنستان و ایران و آذربایجان در شمال‌غرب کشور بازدید کرد.

بازدید از مرزهای مشترک ایران با ارمنستان و آذربایجان

به گزارش همشهری آنلاین، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در نخستین روزهای سال ۱۴۰۲ با حضور در منطقه مأموریتی قرارگاه عاشورا در مرزهای مشترک ایران و ارمنستان و ایران و آذربایجان در گفت‌وگوی حضوری و چهره به چهره با جمعی از پاسداران و رزمندگان اسلام در مناطق مرزی، آمادگی‌های رزمی و دفاعی آنان را ارزیابی و از هوشیاری، روحیه و انگیزه بالا و مجاهدت‌های شبانه‌روزی آنان در شرایط گوناگون جغرافیایی و آب و هوایی قدردانی کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه طی این بازدید خطاب به رزمندگان، گفت: مسئله دفاع از امنیت، سرما، گرما، ایام تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسد و باید در همه حال برای حفظ آن در اوج هوشیاری و آمادگی باشیم، امری که شما عزیزان به خوبی و با هوشیاری و درایت به آن توجه دارید.

گفتنی است؛ طی روزهای گذشته فرمانده نیروی زمینی سپاه و هیأت همراه از مرزهای شمال‌شرقی و مرز تایباد نیز بازدید و با مرزبانان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه دیدار و گفت‌وگو کرد و سال نو را به آنان تبریک گفت.

کد خبر 750293

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    104 6
    درود بر ایشان دشمنان ایران بعد از ناکامی اجیرکردن صدام در مرزهای غربی و مسلح کردن تروریست ها در مرزهای شمال غربی اینبار میخواهند بخت خود را در مرزهای ایران در قفقاز با استخدام الهام علیف آزمایش کنند ولی به لطف الهی و درایت و شجاعت نیروهای مسلح ایران اینبار هم مطلقا ناکام خواهند ماند
  • مقدس IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    19 5
    علف اف ماموريت ايجاد بحران و درگيرى در منطقه قفقاز را دارد ، شروع بحران در منطقه قفقاز و ايجاد سردرگمى روسيه در جنگ اوكراين و درگير كردن و ايجاد چالش بين المللى جديد و ضربات اقتصادى به ايران از اهداف مهم غرب ميباشد . حاكم باكو تا سيلى محكم دريافت نكند دست از شرارت در منطقه بر نخواهد داشت .
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    16 4
    #امنیت_اتفاقی_نیست