پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پیست اسکی کوهرنگ که در 90 کیلومتری شهرکرد قرار دارد؛ فعالیت خود را آغاز کرد

پیست اسکی کوهرنگ به علت کمبود بارش برف در فصل‌های پاییز و زمستان، امسال با تاخیر سه ماهه در مقایسه با پارسال فعالیت خود را آغاز کرد

رئیس تربیت بدنی شهرستان کوهرنگ گفت این پیست از امروز فعالیت خود را با برگزاری مسابقات اسکی در رشته مارپیچ بزرگ آغاز کرد.

علی قاسم فرامرزی افزود این پیست اسکی با شیب 30 درصد دارای 3 تله اسکی شامل، تله اسکی برادران به طول 700 متر، تله اسکی خواهران به طول 650 متر و تله اسکی آموزشی به طول 200 متر است.

رئیس هیات اسکی استان نیز گفت مسابقات اسکی از امروز با شرکت 80 اسکی باز در رده‌های سنی نونهالان ، جوانان و بزرگسالان در رشته مارپیچ در پیست اسکی کوهرنگ برگزار شد.

صفر فرامرزی افزود در این مسابقات در گروه سنی نو نهالان سیروس بذری، اسماعیل پرویزی و سجاد بذری در گروه سنی نوجوانان محمد بذری، پژمان فرامرزی و ستار خسروی، در گروه سنی جوانان یک محمدپرویزی، فرزاد فرامرزی و وحید طاهری، درگروه سنی جوانان دو مهدی فرامرزی، حمید فرامرزی و اسماعیل والی پور، در گروه سنی بزرگسالان حبیب فرامرزی، ایمان پرویزی و حبیب الله فرامرزی به ترتیب مقامهای اول تا سوم را از ان خود کردند.

قطر برف در این پیست اسکی هم اکنون 80 سانتیمتر است و پیش بینی می‌شود تا اوایل فروردین سال اینده علاقمندان به اسکی بتوانند از این پیست استفاده کنند.

پیست اسکی کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری است

کد خبر 75180

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز