سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

گروه حوادث: با کشف جسد مثله‌شده یک مرد درسطل زباله‌ای در خیابان ابوذر تهران، تعداد قتل‌هایی که عاملان آنها اجساد را پس از مثله کردن در سطل زباله رها کرده‌اند به عدد 4 رسید.

اما سؤال مهم این است که آیا این جنایت‌ها با یکدیگر ارتباط دارند و سریالی هستند؟
صبح 28 بهمن با گزارش کشف جسد مثله شده یک مرد در سطل زباله‌ای در حوالی خیابان ابوذر، قاضی محمد شهریاری - بازپرس شعبه 7 دادسرای جنایی تهران- تحقیقات خود را برای گشودن راز این جنایت آغاز کرد.

جسد این مرد که در داخل کیسه‌های مشکی رنگ زباله جاسازی شده بود، توسط رفتگران محله پیدا شده و شواهد نشان می‌داد زمان زیادی از وقوع قتل نمی‌گذرد.

کشف این جسد درحالی صورت می‌گرفت که از اوایل ماه گذشته کارآگاهان پلیس با دستور قضات دادسرای جنایی، بررسی‌های خود را درباره احتمال وجود ارتباط بین 3 جنایت دیگر که در آنجا اجساد قربانیان مثله شده بود، آغاز کرده بودند.

در جریان این جنایت‌ها که 2مورد آن در فاصله 2 روز گزارش شده بود، عامل یا عاملان جنایت بعد از قتل 2 زن اجساد آنها را در سطل‌های زباله رها کرده بودند.

جسد نخستین زن قربانی، ساعت 3بامداد ششم بهمن در یکی از سطل‌های زباله در حوالی میدان صادقیه پیدا شده بود، جسد دومین زن قربانی نیز 48 ساعت بعد در سطل زباله دیگر کشف شد و این در حالی بود که به‌نظر می‌رسید شیوه قتل‌ها و حمل اجساد شباهت زیادی با هم داشتند.

درحالی تحقیقات درباره این دو جنایت به نتیجه مهمی نرسیده است که چند روزقبل ازکشف این دو جسد، پلیس جسد مثله شده مردی را در سطل زباله‌ای در شرق تهران کشف کرد. عامل این جنایت نیز سرنخی از خود برجای نگذاشته بود.

به این ترتیب، با کشف جسد دیگری که روز بیست و هشتم بهمن به بازپرس جنایی گزارش شد، آمار قتل‌هایی که در جریان آنها قربانیان به شیوه مشابهی به قتل رسیده و پس از مثله شدن، اجسادشان در سطل‌های زباله رها شده است، به عدد 4 رسید.

در حال حاضر، بازپرس جنایی تهران و کارآگاهان پلیس تحقیقات گسترده‌ای را درباره اینکه آیا این قتل‌ها با یکدیگر در ارتباط هستند یا  هیچ ارتباطی بین آنها وجود ندارد، آغاز کرده‌اند.

کد خبر 75532

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز