مجموع نظرات: ۳
جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
۲ نفر

انتخاب شیشه بالکن تاشو در کرج برای آن دسته از ساکنان این شهر که دوست دارند محیط تراس خود را با استفاده از ابزار و تجهیزات مختلف به بهترین شکل زیبا کنند از اهمیت زیادی برخوردار است.

image-20230428102316-1.jpeg

در سال­ های اخیر بیشتر مردم در شهرهای بزرگی همچون کرج، به زندگی آپارتمانی روی آورده­ اند و دیگر خبری از حیاط­ های بزرگ برای گذران اوقات نیست. از آنجایی که زندگی آپارتمان­ نشینی ارتباط ساکنان را با محیط بیرون محدود کرده است، مهندسان سعی کرده ­اند تا با طراحی بالکن ­ها علاوه ­بر رفع این محدودیت، سطح کاربری ساختمان را نیز بالاتر ببرند. استفاده از شیشه ­های بالکنی با قابلیت باز و بسته­ شدن، بهترین ابزار برای ایجاد فضایی زیبا و دلنشین در محیط خارجی منازل است. در صورتی که به معماری خانه خود اهمیت زیادی می­دهید و همیشه به­ دنبال تجهیزات جدید برای جذاب­ کردن فضاهای مختلف هستید، این مقاله می­تواند برای شما بسیار مفید باشد، پس تا انتها همراه ما باشید.

انواع شیشه بالکن

برای اجرای بالکن شیشه ای در کرج می­توانید یکی از انواع مختلف آن را انتخاب کنید، تعدادی از مدل­ هایی که علاقه ­مندان زیادی دارد به شرح زیر است.

شیشه بالکن تاشو

شیشه تاشو که برخی آن را با نام آکاردئونی هم می­شناسند معمولا طرفداران زیادی دارد، در این مدل از یک پنل ثابت و تعدادی پنل شیشه ­ای متحرک استفاده شده است. پنل ­های شیشه­ ای متحرک دارای چرخ دنده­ هایی هستند که به آنها اجازه حرکت و قرارگیری روی شیشه ثابت را می­دهند. ابزارآلات و یراق­ هایی که برای این مدل مورد استفاده قرار می­گیرد روی هزینه پرداختی شما تاثیر زیادی دارد. بنابراین بهتر است محلی را برای اجرای بالکن جمع شو انتخاب کنید که از قیمت مناسبی برخوردار باشد. در صورتی که به ­دنبال انتخاب مجموعه ­ای برای اجرای بالکن تاشو در کرج هستید که بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت را داشته باشد، شیشه میرال کویر یزد این امکان را برای شما فراهم کرده است.

بالکن ریلی

نصب بالکن ریلی در کرج از دیگر خدماتی است که برای زیبایی بیشتر تراس و نمای ساختمان مورد استفاده قرار می­گیرد. برای کارگذاشتن بالکن ریلی کرج، از ریل­ های مخصوصی استفاده می­شود که در بالا و پایین بالکن قرار می­گیرد تا پنل­ های شیشه ­ای روی آنها سوار شوند. قابلیت بسیار خوبی که این مدل­ ها دارند، آن است که در هر زمانی که بخواهید، می­توانید این تجهیزات را به­ طور کامل جمع کنید.

چگونگی نصب بالکن تاشو

آیا به ­دنبال نصب بالکن تاشو در کرج هستید؟ بالکن شیشه ای در حال حاضر به یکی از سازه ­های مورد استفاده در ساختمان ­ها تبدیل شده ­است که زیبایی خاصی را برای آنها ایجاد می­کند. معمولا اجرای این سازه به ۲ حالت مختلف انجام می­ شود، به این صورت که برخی افراد ترجیح می­دهند از کف تا سقف به ­صورت شیشه ­ای باشد و بعضی نیز تنها از روی نرده، پروفیل­ ها را قرار می­دهند. شما با توجه به سلیقه خود می­توانید یکی از حالت­ های بالکن شیشه ای کرج را برای اجرا در تراس خانه خود انتخاب کنید. برای اجرای بالکن تاشو در کرج ابتدا ۲ پروفیل آلومینیومی روی قسمت ­های مورد نظر قرار می­گیرد و پس از آن، با قرارگیری صفحات شیشه سیکوریت روی پروفیل­ ها امکان باز و بسته ­شدن برای شما فراهم می­ شود. ضخامتی که برای بالکن جمع شو در کرج در نظر گرفته می­شود شامل، ۶، ۸، ۱۰ یا ۱۲ میلی­متری است.

بالکن تاشو در کرج

نصب بالکن تاشو و میزان امنیت آن

برای واحدهایی که در طبقات پایین قرار دارند، معمولا تراس­ های باز از امنیت کمتری برخوردار هستند و در صورت نصب شیشه تاشو در کرج می­توان فضای آن را کامل پوشش داد. با توجه به قابلیت باز و بسته­ شدن این تجهیزات در زمان وزش باد یا حضور کودکان در بالکن، می­توانید به ­راحتی پنل ­های شیشه ­ای را بکشید و با خیال راحت از محیط تراس استفاده کنید. فضای تراس معمولا کاربری­ های مختلفی دارد. پس با نصب بالکن تاشو در کرج این امکان به­ وجود آمده که در شرایط جوی مختلف از این فضا محافظت کنید.

مزایای استفاده از شیشه بالکنی تاشو

مهم­ترین مزیت مربوط به شیشه ­های تاشو این است که در مواقع دلخواه می­توانید به­ راحتی تمامی شیشه ­ها را کنار بکشید، از دیگر مزایایی که می­توان برای بالکن­های تاشو در نظر گرفت باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب آسان

  • پنل­ های شیشه ­ای قابلیت قفل­ شدن دارد و از این طریق می­توان از امنیت آن مطمئن بود

  • عایق صوتی هستند

  • از ورود گرد و غبار و باران به فضای داخلی تراس جلوگیری می­کنند

  • در صورتی که قسمت جلویی بالکن را به­ طور کامل با استفاده از این تجهیزات پوشش دهید، فضایی با وسعت بیشتر در دسترس شما قرار می­گیرد

  • ورود نور و روشنایی مناسب در محیط

با در نظرگرفتن این موارد می­توان گفت که برای شهروندان کرجی که قصد دارند فضای بیرون خانه را به بهترین شکل پوشش دهند، استفاده از بالکن تاشو کرج بسیار مناسب خواهد بود.

کاربردهای بالکن شیشه ­ای تاشو

علاوه­ بر مجتمع ­های مسکونی، می­توان از این تجهیزات در مکان­ های دیگری نیز استفاده کرد که زیبایی و جلوه خاصی را برای نمای ساختمان ایجاد می­کنند. صاحبان کافه و رستوران در شهر کرج می­توانند محیط بالکن را برای فصول مختلف جهت نشستن مشتریان خود با استفاده از بالکن تاشو کرج، آماده کنند. به ­کار بردن این تجهیزات، محیط شما را برای ارائه خدمات به مشتریان وسعت می­بخشد. از طرفی با توجه به ظاهر زیبایی که دارند می­توانند به­ عنوان یکی از المان ­های کاربردی در دکوراسیون محیط در نظر گرفته شوند. یکی دیگر از محیط ­هایی که برای استفاده از این تجهیزات مناسب خواهد بود، هتل­ ها هستند که می­توان برای ایجاد فضای امن و زیبا در تراس هر اتاق، از بالکن تاشو استفاده کرد.

ویژگی­ های شیشه بالکنی جمع شو

برای استفاده از خدمات نصب شیشه تاشو کرج می­توانید آنها را در اشکال مختلفی از جمله سهمی، زاویه ­دار و گرد سفارش دهید. این شیشه ­ها تا ۷۰ درصد عایق صدا هستند و از طرفی نیز تا ۶۵ درصد در برابر حرارت از خود مقاومت نشان می­ دهند. برای آن­که هیچ درزی بین شیشه­ ها وجود نداشته باشد با استفاده از نوار اچ­ شکل یا جوینت پلاستیکی، اطراف آنها به­ خوبی پوشش داده می­شود.

بالکن تاشو در کرج

نکاتی که باید در زمان خرید شیشه تاشو مد نظر داشته باشید

در زمان سفارش بالکن تاشو کرج باید به ابعاد فضا ،توجه کافی داشته باشید و بر این اساس مدل مورد نظرتان را خریداری کنید. از نکات مهم در زمان خرید، می­توان به موارد زیر اشاره کرد.

متریال مورد استفاده

در نظر داشته باشید که یکی از مهم­ترین مسائلی که در زمان خرید بالکن ریلی کرج باید به آن توجه داشته باشید، جنس شیشه است. با توجه به این­که محصولات بی­ کیفیت و نامرغوب زیادی در بازار موجود است، باید مرکز مناسبی را برای این منظور انتخاب کنید. در همین راستا گروه صنعتی کویر یزد نمونه ­هایی از بالکن تاشو کرج را در اختیار شما قرار می­دهد که جنس شیشه ­های آن از مواد مرغوب و با درجه کیفی بالا است.

اندازه شیشه

شیشه­ های مورد استفاده باید در ابعاد دقیق اندازه ­گیری شوند، پس بهتر است از افراد متخصص که مهارت کافی در این زمینه دارند، برای نصب بالکن تاشو در کرج کمک بگیرید.

وزن

به ­طور کلی بالکن­ های شیشه ­ای دارای ضخامت و وزن­ های متفاوتی هستند که در استحکام و مقاومت آنها نقش اساسی دارد. با توجه به این مسئله باید مدلی را انتخاب کنید که در کنار وزن مناسب، در برابر عوامل خارجی نیز از خود مقاومت خوبی نشان دهد.

انواع یراق ­آلات مورد استفاده برای شیشه­ های تاشو

تمام قطعاتی که برای نصب شیشه­ ها مورد استفاده قرار می­گیرند، به­ عنوان یراق­ آلات بالکن تاشو در نظر گرفته می­شوند:

  • مقاطع آلومینیومی

  • درزگیر

  • فک شیشه

  • ریل

  • لاما

  • هدایت­گر پنل

  • قفل برای قسمت­های بالا و پایین

نمایندگی رسمی

شیشه نشکن کویر یزد نماینده رسمی کانات آلومینیوم ترکیه است. کلیه یراق آلات ساخت کشور ترکیه است و با آلومینیوم بیلت فابریک ساخته شده همچنین در مواد اولیه آن به هیج وجه ضایعات استفاده نمی شود. قابل ذکر است که کویر بالکن  به صورت فروش عمده و جزئی فعالیت می کند و همچنین آماده همکاری با شرکت ها و همکاران گرامی در سراسر کشور است.

تماس با کویر بالکن

آدرس دفتر:

کرج بلوار طالقانی جنوبی خیابان ۱۶ متری انقلاب پلاک ۱۶۲ ( شیشه نشکن کویر یزد )

آدرس کارگاه:

کرج ، میدان استاندارد بلوار کامیون داران شهرک صنفی کرج گلستان ۴

شماره تماس:

۰۲۶۳۲۷۱۸۵۵۸

۰۹۱۲۵۶۱۵۵۲۶

وب سایت:

shishemiral.ir

kaviryazdglass.com

اینستاگرام:

Kaviryazd_glass

مدیریت :

 بابکی فر

کد خبر 756569

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha