ژاوی، سرمربی بارسلونا پس از آخرین شکست مقابل رایووایکانو، مدعی شد تیمش ‌«سخت‌ترین باشگاه جهان‌» است.

ژاوی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گل، پس از باخت ۲ بر ۱ چهارشنبه مقابل باشگاه رایو وایکانو، ژاوی، سرمربی بارسلونا مدعی شد که آنها یکی از سخت‌ترین باشگاه‌های جهان برای مدیریت هستند. بلوگرانا در بازی خارج از خانه شکست سختی را متحمل شد و با شکست رئال مادرید، این تیم اسپانیایی می‌توانست امتیاز خود را به ۱۴ امتیاز در بالای جدول برساند.

هافبک سابق بارسلونا، با اشاره به انتقاداتی که تیمش به خاطر شکست علیرغم امتیاز واضح در لیگ دریافت کرد، نکاتی را در مورد استانداردهای بالای مدیریت بلوگرانا خاطرنشان کرد.

طبق گزارش بارسا یونیورسال، ژاوی مدعی شد: «بارسا سخت‌ترین باشگاه جهان است. پیروزی ۱ بر صفر کافی نیست. ما باید برای لیگ ارزش قائل باشیم.»

تیم کاتالان در صدر جدول لالیگا قرار دارد و با ۱۱ امتیاز از رقیب اصلی رئال مادرید بالاتر است. شکست اواسط هفته برای لوس بلانکوس می‌توانست شانس مردان ژاوی را برای افزایش برتری خود در قله جدول تقویت کند. اما به گفته سرمربی اسپانیایی، تیم او ممکن است پس از باخت مادرید آرامش خاطر پیدا کرده باشد.

اعتراف عجیب سرمربی بارسلونا پس از شکست سنگین تیمش

ژاوی افزود: «فقدان انگیزه یک مسئله فوتبالی است. من هم به عنوان مربی اشتباه می‌کنم. این مسئله در بازی مقابل آلمریا برای ما اتفاق افتاد و در بازی‌های دیگر هم پیش آمد؛ اما شما همیشه برای بردن باید عطش داشته باشید.»

با توجه به اینکه رئال مادرید هنوز با ۱۱ امتیاز از بارسلونا عقب است، ژاوی از تیمش می‌خواهد که در بازی‌های آتی خود عملکردی جادویی داشته باشد و از هرگونه لغزش احتمالی جلوگیری کند. با وجود هفت بازی باقیمانده تا پایان فصل، آبی‌اناری‌ها به ۱۱ امتیاز بیشتر برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا نیاز دارند و ژاوی می‌خواهد آن را در بازی‌های آتی خود به دست آورد.

کد خبر 756811
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عمو IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    1 2
    دو یک شکست سنگینه ؟ امان از تیتر قلابی