تیم بارسلونا شب گذشته در یکی از دیدارهای مهم لالیگا مقابل رئال بتیس پیروز شد تا فاصله‌ای با قهرمانی در لالیگا نداشته باشد.

بارسلونا

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم بارسلونا از هفته سی‌ودوم رقابت‌های لالیگا به مصاف رئال بتیس رفت و شاگردان ژاوی با برتری قاطع ۴-۰ از سد بتیس گذشتند.

آبی‌واناری‌ها برای جبران شکست هفته گذشته خود در این دیدار بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و خیلی زود و در دقیقه ۱۴ توسط آندرئاس کریستنسن به گل اول رسیدند تا آغازگر شب سختی برای بتیسی‌ها باشند.

رابرت لواندوفسکی در دقیقه ۳۶ بارسا را به گل دوم رساند و سه دقیقه بعد رافینیا سومین گل آبی‌واناری‌ها را وارد دروازه بتیس کرد تا شاگردان ژاوی با یک نمایش دلچسب نیمه نخست را به پایان برسانند.

در نیمه دوم نیز بتیس توانایی جبران گل‌های خورده را نداشت و در دقیقه ۸۲ گل‌به‌خودی گوییدو رودریگز، بازیکن بتیس تیر خلاص به تیمش بود و بارسلونا را به چهارمین گل رساند تا شاگردان ژاوی با یک پیروزی پرگل ۷۹ امتیازی شده و همچنین با اختلاف یازده امتیازی نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش یعنی رئال مادرید، به قهرمانی در لالیگا نزدیک‌تر شوند.   

اما یکی از اتفاقات خبرساز این مسابقه حضور بازیکن ۱۵ ساله در ترکیب بارسلونا بود.

تصاویر| بارسلونا با گلباران بتیس به قهرمانی نزدیک شد | سورپرایز ژاوی با رونمایی از مسی جدید!

لامین یامال، بازیکن ۱۵ ساله بارسلونا برای اولین برای تیم بزرگسالان این تیم به میدان رفت تا در این باشگاه تاریخ‌ساز شود. این بازیکن اسپانیایی با ۱۵ سال و ۹ ماه و ۱۷ روز توانست به جوان‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا بدل شود. البته یامال، پدری مراکشی و مادری گینه‌ای دارد ولی تاکنون برای تمام رده‌های اسپانیا به میدان رفته است.  او یکی از بازیکنان آینده‌دار لاماسیاست؛ به طوری که او را با لیونل مسی مقایسه می‌کنند.

تصاویر| بارسلونا با گلباران بتیس به قهرمانی نزدیک شد | سورپرایز ژاوی با رونمایی از مسی جدید!

تصاویر| بارسلونا با گلباران بتیس به قهرمانی نزدیک شد | سورپرایز ژاوی با رونمایی از مسی جدید!

کد خبر 756964
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha