ملیکا زارعی ـ بازیگر و مجری تلویزیون ـ نسبت به پخش مکرر سریال «متهم گریخت» و دلیل استقبال مخاطبان بعد از بارها پخش این مجموعه طنز از تلویزیون واکنش نشان داد.

متهم گریخت

به گزارش همشهری آنلاین، سریال طنز «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی نخستین بار در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه سه در ۲۶ قسمت پخش شد. ملیکا زارعی، بازیگر سریال «متهم گریخت» در صفحه شخصی‌اش نسبت به پخش مکرر این مجموعه طنز واکنش نشان داده و اینگونه نوشته است:

«این روزها متهم گریخت از شبکه آی‌فیلم در حال پخش است و بار چندم نمی‌دونم ولی می‌دونم که بارها و بارها پخش شده و همه این بارها مخاطب استقبال کرده و دنبال کرده است.»

او همچنین به این نکته اشاره کرده است که: «همیشه برام سوال بوده چه نکته‌ای در این سریال هست که هنوز هم مخاطب داره و دوست داشتنیه؟ به عوامل ربط داره؟ به قصه مربوطه؟ دلیلش چیه؟ به این نتیجه رسیدم رویکرد سازنده تزریق یک واژه در جامعه است.»

ملیکا زارعی: مردم متهم گریخت را فقط به خاطر یک کلمه دوست دارند ...

ملیکار زارعی دلیل استقبال از سریال «متهم گریخت» را در واژه امید دانسته و تاکید کرده است: «امید، امید به خدایی که اون بالاست، که حواسش به همه بنده‌هاش هست همینه که مخاطب با دیدنش انرژی می‌گیره. سختی هست ولی امید به گشایش هم هست. معجزه امید همون چیزی که مدت‌هاست در زندگیمون جاش خالیه، همون اتفاقی که بیننده با خودش بگه بالاخره میشه، بالاخره درست میشه، بالاخره راهی پیدا میشه و این همان نکته‌ای است که همه ما دوست داریم بیشتر ببینیم و بشنویم.»

ملیکا زارعی: مردم متهم گریخت را فقط به خاطر یک کلمه دوست دارند ...

سریال «متهم گریخت» داستان هاشم آقا و خانواده‌اش را روایت می‌کند که در شهرستانی نه چندان دور از تهران زندگی ساده‌ای دارند. او در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز مشغول است. پس از شدت گرفتن بیماری قلبی خود، اعظم، دختر دانشجویش در تهران، به او پیشنهاد می‌دهد که به تهران نقل مکان کنند تا کار راحت‌تری برای امرار معاش انجام دهد. هاشم آقا به ناچار کارش را تعطیل و به همراه خانواده‌اش به تهران نقل مکان می‌کند که پس از آن با مشکلات زیادی رو برو می‌شود.

سیروس گرجستانی، محمود بهرامی، احمد پورمخبر و حلیمه سعیدی، سعید آقاخانی، رضا عطاران، مریم امیرجلالی، علی صادقی، ملیکا زارعی، شهربانو موسوی،  علیرضا جعفری، لیدا فتح اللهی، سیروس میمنت و ... در «متهم گریخت» ایفای نقش کرده‌اند.

مجموعه «متهم گریخت» ماه رمضان ۱۴۰۲ از شبکه آی‌فیلم هر شب ساعت ۱۹ به روی آنتن می‌رفت.

کد خبر 756847
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 62
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آویشن IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    275 2
    چندساله پر تکرار شده اما امسال واقعا دلمون گرفت واسه سیروس گرجستانی ،روحش شاد و بهشت برین جایگاهش
  • رصا حسنی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    220 2
    واقعآ دلمون برا سیروس باکارهای جدیدش تنگ شده البته خیللللی
  • سمانه IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    236 4
    سریال متهم گریخت و خانه به دوش اگر هزار بار هم تلویزیون پخش کنه،،همه دوست دارند تماشا کنند،،واقعا جای چنین سریال هایی در تلویزیون خالیه
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    211 3
    سیروس‌گرجستانی‌‌ وبقیه‌درگذشتگان‌این‌ سریال‌روخدابیامرزه. هنرمندان‌ مومن‌و تعهدمونم‌ حفظشون‌ کنه‌‌مخصوصا علی‌صادقی‌ عزیزمان‌ خیلی‌ دوستش‌ داریم❤❤
  • جعفر IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    143 4
    آقای عطاران ودیگرهنرپیشه ها هستن و بودن که درحق مردم زحمت میکشم ومیکشیدن ای کاش بازاریان اشخاص باشند که چنین فیلم‌هایی سریالی بسازن نه اینکه یک عده الان فیلم بازی میکنندمیلیاردهاخرج میشه ولی ۲۰%نگاه یاتماشا نمیکنن فقط بخاطر جیبشان کارمیکننن امیدوارم به این موضوع کمی تجربه به خرج بدهند تا از شبکه های ایرانی استفاده بشه الان یکی هست توی فیلمها90%اصلان کانال راحذف میکنن ولی هنرپیشه هست که چندین بارتکرارش بازمیچسبه
  • نرگس IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    138 9
    عاللللللللی،،اقای عطاران،،کجاییییید،،خواهش میکنم دل این مردم رو باز شاد کنید،،عالی عالی عالی
  • یک ایرانی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    137 9
    واقعا سریال قشنگی بود.عالی بود.روح اقای گرجستانی شاد ،بازیگر دوست داشتنی و مردمی بودند.
  • الف US ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    130 7
    واقعااااااااااا عالیهههههههههه دستتون درد نکنه اصلاااااا تکراری نمیشه
  • یاس IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    145 3
    خدارحمت کنه آقای گرجستانی رو واقعا قشنگ بازی می کردن . روحشون شاد