مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
۰ نفر

از قدیم گفته‌اند که آدم را سگ گاز بگیرد ولی جو نگیرد. وقتی یک بازیگر سریالی خشن و پر از درگیری‌های مسلحانه خودش آن‌چنان جذب فیلم‌هایش می‌شود که در عالم واقعیت هم با اسلحه واقعی به سمت دیگران شلیک می‌کند، خدا به داد تماشاچیان این فیلم برسد. روایت این ماجرا سال ۱۳۸۸ در هفته‌نامه همشهری سرنخ منتشر شد.

جشن تولد خونین

به گزارش همشهری آنلاین،  شروع داستان، شیرین و دوست داشتنی است. زن خانواده فرزندی به دنیا می‌آورد. قرار می‌شود به این مناسبت مهمانی بگیرند و اقوام و دوستان را هم دعوت کنند اما این مهمانی مانند مهمانی‌های دیگر تمام نشد. مهمانی «جیمی هکتور» بازیگر معروف سریال «وایر» با مهمانی‌های دیگر فرق داشت.  

هکتور مهمانی خانوادگی‌اش را صحنه فیلم‌برداری فرض کرد و از تمامی نقش‌های گانگستری و خشن سریال وایر دعوت کرد تا در این مهمانی به صورت واقعی بازی کنند.  در مهمانی، اسلحه واقعی همراه ۵۰ گلوله در اختیار مهمانان گذاشته شد و جشن تولد یک کودک تبدیل به میدان واقعی درگیری و مبارزه شد.  

ساعت ۱:۲۰ دقیقه صبح پلیس و اورژانس به خیابان ۹۳ شرقی رسیدند. تفنگ‌های کالیبر ۴۰ و ۴۵ میلی‌متری در محل حادثه پیدا شد ولی تاکنون هیچ مظنونی بازداشت نشده. در واقع هنوز خبری مبنی بر بازداشت هکتور در رسانه‌ها اعلام نشده است.  

خشن ترین جشن تولد تاریخ با تم بکش بکش و اسلحه‌های پر از گلوله
جیمی هکتور در صحنه‌ای از فیلم خشن «وایر»

«لیزا بروس» که در همسایگی خانه هکتور زندگی می‌کند می‌گوید: «داشتم تلویزیون نگاه می‌کردم که ناگهان صدای چندین گلوله پشت سر هم آمد. مثل صدای انفجار ترقه بود. از پنجره بیرون را نگاه کردم که دیدم یک نفر که به شدت زخمی شده بود، بیرون آمد و درخواست کمک کرد. من هم با پلیس تماس گرفتم».

بنابر گزارش پلیس، یک نفر در این ماجرا کشته و دو نفر زخمی شدند. جسد «لیتون ویلیامز» ۱۷ ساله در محل حادثه پیدا شد. حتی یکی از مهمان‌ها که خیلی در نقش خودش فرو رفته بود «وایل اندرو» ۳۲ ساله را در راه بیمارستان «دون استیت» تعقیب کرد و دوباره گلوله‌ای به او شلیک کرد. حال اندرو الان وخیم است. به ران پای «والتر پارکر» ۲۲ ساله هم گلوله‌ای شلیک شده و او الان در بیمارستان بستری است.

پلیس نیویورک که تقریبا گیج شده، می‌گوید: «این واقعا یک درگیری مسلحانه بود، آنها بیش از حد تلویزیون نگاه می‌کنند».

هکتور ۳۳ ساله نقش یک قاچاقچی مواد سنگدل به نام «مارلو استندفیلد» را در سریال وایر بازی می‌کند. او در فیلم برای انجام معاملات مواد درگیری‌های خونینی را پشت سر می‌گذارد. تاکنون پنج فصل از این سریال ساخته شده است.

کد خبر 756990
منبع: همشهری سرنخ

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha