رقابت‌های لالیگا شب گذشته با پیروزی بارسلونای صدرنشین و شکست رئال مادرید پیگیری شد تا تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات تا حدود زیادی مشخص شود.

بارسلونا

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید شب گذشته در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا، به مصاف حریفان خود رفتند که بارسلونا در ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ مقابل اوساسونا به برتری یک بر صفر رسید و رئال مادرید در ورزشگاه سن‌سباستین برابر سوسیداد با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا شاگردان ژاوی در فاصله ۵ هفته مانده به پایان فصل تنها با کشب یک پیروزی دیگر قهرمان لالیگا شوند.

تیم بارسلونا مقابل اوساسونا باوجود اینکه تیم حریف در دقیقه ۲۷ یک اخراجی داد بازی سختی داشت و تا دقیقه ۸۵ در گلزنی ناکام بود که درنهایت جوردی آلبا فرشته تک گل سه‌امتیازی را برای ژاوی و بارسلونا به ثمر رساند.

رئال مادرید اما در شبی کابوس‌وار در خانه سوسیداد شکست عجیبی را تجربه کرد. تاکفوسا کوبو در دقیقه ۴۷ گل اول را وارد دروازه را رئال کرد و رئالی‌ها که با اخراج کارواخال در دقیقه 61 10 نفره شده بودند توان زدن گل تساوی را نداشتند و اندر بارنتزا در دقیقه ۸۵ اختلاف را به دو گل رساند تا امیدهای شاگردان آنچلوتی برای بازگشت به این بازی و قهرمانی در لالیگا بسیار کمرنگ شود.

رئال مادرید با این شکست در فاصله ۱۴ امتیازی بارسلونا قرار گرفت تا یک هدیه قهرمانی به شاگردان ژاوی بدهد.

بارسلونا نیز با این برد ۸۲ امتیازی شد تا شاگردان ژاوی در فاصله ۵ هفته به پایان لالیگا خود را آماده جشن قهرمانی کنند.

کد خبر 757788
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha