مربی استقلال در اظهار نظری عجیب خواستار حضور داور خارجی برای فینال جام حذفی شده است.

خسرو حيدري

به گزارش همشهری آنلاین در ادامه اتفاقات عجیب و غریب فوتبال ایران، مربی استقلال هم خواهان حضور داور خارجی برای قضاوت در فینال جام‌حذفی شد. خسرو حیدری، دستیار ریکاردو ساپینتو با انتقاد از انتقال بازی پیکان و پرسپولیس از ورزشگاه دستگردی به استادیوم آزادی، به خبرنگاران گفت: «ما از سازمان لیگ و فدراسیون قاطعانه می‌خواهیم برای فینال جام‌حذفی از داور خارجی استفاده شود.»

این در حالی است که اولا سال‌هاست از داور خارجی در دربی استفاده نمی‌شود و ثانیا اصلا مشخص نیست استقلال به بازی نهایی جام‌حذفی می‌رسد یا نه! این اظهارنظر خسرو حیدری، به‌نوعی بی‌احترامی به نساجی مازندران است که در نیمه‌نهایی باید با استقلال مصاف بدهد؛ تیمی که از قضا پارسال قهرمان جام‌حذفی هم شده است. شما اول نساجی را ببرید، بعد در مورد فینال نظر بدهید.

کد خبر 758317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • صحت IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    7 0
    اگرمربی بودند که چنین حرف نمیزدند. شتردرخواب بیند پنبه دانه
  • ع ق QA ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    3 0
    خسرو حیدری چرا اینطور شده ؟ متاسفم برای او که کاملا جوگیر شده و حرفهای نا متعادل می زنه
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    3 0
    آقای خسرو حیدری شما که به ادب شهره دارید لطفا جو گیر نشوید
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
    2 0
    حالا شما بیاین فینال بعد!!!!!!ا شما قبل بازیا بعد از بازیا میگین ما بازی به بازی فکر می‌کنیم.....!چطور الان هنوز دوتا بازی دارین تو لیگ حرف از حذفی میزنین؟!!! شما الان در مورد اینکه چرا تیم در حال سقوط نبردین حرف بزنین بعد رسیدین فینال اگر رسیدین باش داور خارجی بیارین!! اونی از فوتبال چیزی بفهمه میدونه چرا این حرفارو میزنی، تو که ب جز تو سر توپ زدن خودتو فیلم کردن ... ... هنری نداشتی،