هافبک سرخ ها برای فصل آینده بعید است جایی در تفکرات یحیی داشته باشد اما با این حال می‌خواهد در پرسپولیس بماند.

کامیابی‌نیا و نعمتی

به گزارش همشهری آنلاین هافبک پرسپولیس با وجود نیمکت‌نشینی طولانی در این تیم تمایلی برای جدایی از جمع سرخپوشان ندارد. سیامک نعمتی که در تعطیلات نیم‌فصل در لیست خروجی پرسپولیس قرار گرفت حاضر به جدایی از این تیم نشد و تصمیم گرفت نظر یحیی گل‌محمدی را در مورد خودش تغییر دهد.

نعمتی اگرچه در بازی سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی موفق به گلزنی هم شد اما با این وجود شرایط او در این تیم تغییر نکرد و هر هفته مجبور است از روی سکوها نظاره‌گر بازی تیمش شود. در همین راستا او برای فصل آینده نیز بسیار بعید است جایی در تفکرات یحیی داشته باشد اما با این حال می‌خواهد در پرسپولیس بماند.
نعمتی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و به دنبال این است اوضاع خودش را در این تیم تغییر دارد و مجددا به ترکیب اصلی سرخپوشان برگردد. امری که با ماندن یحیی در پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود. مگر اینکه در تابستان تعداد هافبک‌های پرسپولیس مخصوصا در کناره‌ها کمتر شود.

کد خبر 759370

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خالقی IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    2 0
    سیامک بازیکن باکیفیت بالایی است
  • م ف IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    9 0
    ما نمیدانیم که سیامک نعمتی چه کاری خلاف خواسته گلمحمدی انجام داده که اینقدر توسط یحیی گلمحمدی تحقیره میشود واین درصورتی است که خیلی بهتر از بازیکنانی همچون هنانوف میباشد وخیلی هم عاشق ومتعصب به پرسپولیس هست