معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور درباره تصادف‌هایی توضیح داد که نباید در آنها صحنه تصادف را تا رسیدن پلیس به هم زد.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احسان مومنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران اظهار کرد: اگر تصادفی منجر به جرح و یا خدای نکرده فوت شد، رانندگان می‌بایست صحنه حادثه را حفظ کنند و نباید صحنه تصادف را برهم بزنند. 

وی افزود: اقدام اول رانندگان در این مواقع حفظ خونسردی و تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ است که پس از آن افسر راهور به محل حادثه مراجعه کرده و ضمن بررسی تصادف، هماهنگی‌های لازم را جهت انتقال مصدوم به مراکز درمانی انجام خواهد داد. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در اینگونه تصادفات، وسایل نقلیه حتما به پارکینگ منتقل می‌شوند و عوامل کلانتری تشکیل پرونده خواهند داد و پلیس راهورکروکی را تحویل خواهد داد. 

سرهنگ مومنی افزود: بعد از آن پرونده تشکیل شده از طریق کلانتری به مراجع قضایی و دادگاه فرستاده خواهد شد و بعد از اتمام طول درمان مصدوم و رسیدگی‌ها، صدور رای توسط مقام محترم قضایی صورت خواهد گرفت و دیه تعیین خواهد شد و بعد از طی شدن این مرحله می‌توانند جهت دریافت خسارت و دیه به بیمه مراجعه کنند.

کد خبر 760047
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha